IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 06.12.2019 || Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |   ||
   

Nemčija: Henkel potrjuje smernice za poslovno leto

02.12.2019
Poslovni program Lepila in tehnologije dosega zanesljivost, rezultati programa Beauty Care so nižji kot lani, program Pralna sredstva in čistila pa dosega dober razvoj. Prodaja skupine se je povečala za 0,8 odstotka na 5,07 milijarde evrov, organska za 0,3 odstotka. Od novega leta namesto Hansa Van Bylena izvršni direktor Carsten Knobel

Marža iz poslovanja - EBIT (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki) je 16,7 odstotka (-1,7 baznih točk), dobiček na prednostno delnico dosega 1,43 evrov, nominalno -9,5%, ob stalnem menjalnem tečaju -10,8%. Večje je vlaganje v blagovne znamke in digitalizacijo. Zelo je močan prosti denarni tok: 823 milijonov EUR (+ 339 milijonov EUR).

Poslovni razvoj podjetja Henkel je v tretjem četrtletju 2019 zaznamovalo vse težje tržno okolje. Prodaja se je nominalno povečala in je bila organsko nekoliko nižja od ravni predhodnega leta. Prilagojena stopnja EBIT, prilagojeni dobiček iz poslovanja (EBIT) in prilagojeni EPS (EPS) so bili pod lanskoletnim nivojem, v veliki meri so na to vplivale dodatne naložbe v segmentu izdelkov široke potrošnje in digitalizacija, napovedana v začetku letošnjega leta.

"V tretjem četrtletju so naše poslovne enote poročale o različni uspešnosti. Na razvoj našega poslovnega programa Lepila in tehnologije je vplival nadaljnji znaten upad povpraševanja v ključnih panogah. Kljub temu je poslovna enota dosegla zanesljive rezultate in marža EBIT je bila spet na zelo visoki ravni," je dejal Hans Van Bylen, predsednik uprave podjetja Henkel.

"Kljub prvim pozitivnim učinkom naših dodatnih vlaganj v blagovne znamke in inovacije je bil razvoj poslovne enote Beauty Care manjši od prejšnjega leta. Po drugi strani so se v programu Pralna sredstva in čistila inovacije uspešno uvedle in so prispevale k pozitivnemu razvoju."

Napovedi za poslovno leto 2019 so potrjene
Za proračunsko leto 2019 je Henkel potrdil svoje napovedi. Henkel še naprej pričakuje organsko rast prodaje od 0 do 2 odstotka za koncern. Pri Lepilnih in tehnologijah pričakuje organsko rast prodaje od -1 do 1 odstotka. Za Beauty Care pričakuje, da bo prodaja organske rasti znašala od -2 do 0 odstotkov. Za Pralna sredstva in čistila še naprej pričakuje organsko rast v razponu od 2 do 4 odstotkov.

Henkel še naprej pričakuje prilagojen donos od prodaje na ravni skupine v razponu od 16 do 17 odstotkov.

Podjetje glede prilagojene vrednosti za prednostno delnico (EPS) pričakuje srednjo do višjo enomestno odstotkovno vrednost pod nivojem lanskega leta ob predpostavki stalnih menjalnih tečajev.

Nazaj
 



 
 
 
back to top