IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |   ||
   

Nemčija: Henkel potrjuje napovedi za poslovno leto 2019

13.05.2019

Henkel je dosegel pozitivno rast prodaje v prvem četrtletju. Vlaganje v rast in povečanje konkurenčnosti.

 

 "Henkel je v prvem četrtletju kljub številnim izzivom na trgih dosegel pozitivno rast in prodajo povečal tako organsko kot nominalno. Na ravni koncerna je bila rast prilagojenega dobička iz poslovanja in prilagojene vrednosti prednostne delnice v okviru naših napovedi za celotno poslovno leto,'' je povedal predsednik uprave Henkla Hans Van Bylen.

''Na splošno smo v prvem četrtletju leta 2019 pri naših poslovnih programih zabeležili različne trende razvoja. Po pričakovanjih je na rezultate poslovnega programa Adhesive Technologies (Lepila in Tehnologije) vplivala globalna upočasnitev industrijske proizvodnje v več panogah, pri čemer pričakujemo izboljšave v drugi polovici letošnjega leta,'' je pojasnil Hans Van Bylen.

''V segmentu prodaje blaga široke potrošnje so bili rezultati poslovnega programa Beauty Care pod našimi pričakovanji. Na trgu smo uspešno predstavili nove blagovne znamke in inovacije, prav tako je naš segment za profesionalne frizerske salone presegel razvoj trgov, vendar pa je naša maloprodaja v pomembnih regijah, kot sta zahodna Evropa in Kitajska, zabeležila negativen trend. V ta namen smo sprejeli ciljno usmerjene ukrepe z namenom spodbuditi rast in izboljšati razvoj poslovnega programa Beauty Care,'' je povedal Hans Van Bylen. In dodal: "Naš poslovni program Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) je začel novo poslovno leto uspešno, kar lahko pripišemo uvajanju inovacij in predstavitvi novih izdelkov na tržišču."

Vlaganje v rast in povečanje konkurenčnosti

"V prihodnosti se želimo osredotočiti na nadaljnjo krepitev našega poslovanja, prav tako želimo investirati v rast in digitalizacijo ter še naprej prilagajati naše strukture, da bi dosegli zastavljene cilje za poslovno leto," je še dodal Hans Van Bylen.

Na začetku leta je Henkel napovedal, da si bo podjetje prizadevalo povečati investicije, da bi tako izkoristili dodatne možnosti za rast predvsem na področju blaga za široko potrošnjo. Obenem bo Henkel dodatno spodbujal tudi digitalni razvoj. Henkel poleg tega izvaja vrsto ukrepov za nadaljnje povečanje konkurenčnosti svojih poslovnih programov.

Napovedi za poslovno leto 2019

"Potrjujemo napovedi za celotno poslovno leto," je dejal Hans Van Bylen. "V tekočem poslovnem letu pričakujemo organsko rast prodaje med 2 in 4 %. Prilagojena EBIT marža bo v razponu med 16 in 17 %, prilagojena vrednost prednostne delnice pa bo predvidoma imela srednjo enomestno odstotkovno vrednost pod nivojem lanskega leta ob stalnih menjalnih tečajih.

Henkel deluje globalno z uravnoteženim in razpršenim portfeljem izdelkov. Podjetje s svojimi prepoznavnimi blagovnimi znamkami, inovacijami in tehnologijami s tremi poslovnimi enotami zavzema vodilne položaje v industriji in maloprodaji. Poslovni program Lepila in Tehnologije je vodilni ponudnik na trgu lepil – v vseh segmentih industrije po vsem svetu. S poslovnima programoma Pralna sredstva in čistila ter Beauty Care zavzema vodilne položaje na številnih trgih in kategorijah po vsem svetu. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1876, se ponaša z več kot 140 leti uspešnega delovanja. V poslovnem letu 2018 je Henkel ustvaril prodajo v višini približno 20 milijard evrov in prilagojeni dobiček iz poslovanja v višini 3,5 milijarde evrov. Henkel zaposluje okoli 53.000 ljudi po svetu – raznolik tim sodelavcev, ki jih prežemata strast in predanost, povezujejo pa jih močna korporativna kultura, skupni cilji za ustvarjanje trajne vrednosti in skupne vrednote. Kot priznano vodilno podjetje na področju trajnostnega razvoja zavzema Henkel najvišja mesta na številnih mednarodnih indeksih in lestvicah. Prednostne delnice družbe Henkel kotirajo na nemškem borznem indeksu DAX.

Več informacij lahko najdete na spletni strani www.henkel.com.


Napovedi za poslovno leto 2019 so potrjene:Prodaja se je povečala za 2,8 % na 4,969 milijarde evrov; organska rast: +0,7 %. Rezultat poslovanja (EBIT)* (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki): 795 milijonov evrov (-5,6 %). Marža iz poslovanja (EBIT)* (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki): 16,0 % (-140 baznih točk). Rast dobička na prednostno delnico*: 1,34 evra; -6,3 pri stalnih menjalnih tečajih. Močno povečanje prostega denarnega toka: 523 milijonov evrov.



Nazaj
 


 
 
 
back to top