IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.11.2017 || Jutri četrta FMCG konferenca revije InStore v Beograd   |  Zadružniki Vrisku izglasovali zaupnico  |  Znova odprt market KZ Agraria v Brezovici  |  Delhaize bo polovico neprodane hrane podaril revnim  |  Spar naj bi do konca leta podvojil število trgovin  |  Nestlé pred milijardnim prevzemom družbe Hain Celestial?  |  Eurospin kmalu prihaja v Sežano  |  Mitrosrem bo polento izvažal v Rusijo  |  Žito luks zabeležil opazno rast  |  Gorivo opolnoči precej dražje  |  Posvet Javne službe kmetijskega svetovanja  |  Celeia z rekordnim odkupom mleka  |  V Zagrebu odprta nova BIPA poslovalnica - "Špansko - Oranice"  |  Na jutrišnji skupščini Gee spet o delitvi dividend  |  Whole Foods pred zahvalnim dnevom (v četrtek) ponuja popuste Amazonovim premium članom  |   Uspešno zaključen osmi Festival mladega vina vinarne Tikveš   |  Alibaba in Auchan z naložbo v Sun-Art Retail Group  |  Na črni petek bodo "padale" cene v Cityparku  |  Za SEMPL št. 19 kar 89 tekmovalnih prijav  |  Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |   ||
   

Svet: Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju

15.08.2017

''Henkel je v drugem četrtletju dosegel odlične rezultate prodaje. Dobiček iz poslovanja, marža EBIT in rast dobička na prednostno delnico so dosegli nove najvišje vrednosti za posamezno četrtletje. K uspešnemu razvoju in dobrim poslovnim rezultatom so prispevali vsi trije poslovni programi.''
 
To je povedal predsednik uprave družbe Henkel Hans Van Bylen ''Prodaja se je močno povečala in znaša okrog 5,1 milijarde evrov. Prav tako smo izboljšali prilagojeni dobiček iz poslovanja in prilagojeno maržo EBIT. Henkel je tako v drugem četrtletju v izredno zahtevnem tržnem okolju dosegel zelo dobre poslovne rezultate,' in dodal.

"Predvidevamo, da bo tržno okolje ostalo spremenljivo in nestanovitno vse leto. Valutna nihanja se bodo najverjetneje nadaljevala in pričakujemo močan promocijski in cenovni pritisk na trgih izdelkov za široko porabo. Kljub temu smo trdno odločeni, da nadaljujemo uspešen razvoj in še naprej sledimo strateškim prioritetam.

"Za poslovno leto 2017 potrjujemo svoje napovedi. Pričakujemo organsko rast prodaje v višini od 2 do 4 odstotke. Pričakujemo, da se bo prilagojena marža EBIT povečala na več kot 17 odstotkov in da se bo prilagojeni dobiček na prednostno delnico zvišal med 7 in 9 odstotki."je sporočil Hans Van Bylen.

Rezultati prodaje in dobička v drugem četrtletju leta 2017

Prodaja, ki je v drugem četrtletju 2017 znašala 5,098 milijarde evrov, je dosegla novo rekordno raven, ki se je v primerjavi s preteklim letom nominalno povečala za 9,6 odstotka. Prevzemi in odprodaje so k povečanju rasti prispevali 7,4 odstotka, kar je predvsem posledica poslovnega prevzema družbe The Sun Products Corporation. Organska rast prodaje, ki ne vključuje gibanja valutnih tečajev in prevzemov/odprodaj, se je povečala za 2,2 odstotka.

Poslovni program Lepila in Tehnologije je dosegel izjemno močno organsko rast v višini 3,4 odstotka. Poslovni program Beauty Care je dosegel solidno organsko rast, ki je bila podobna kot v istem obdobju lani. Poslovni program Pralna sredstva in čistila je dosegel solidno organsko rast, ki je znašala 2,1 odstotka.

Novonastali trgi so ponovno nadpovprečno prispevali k organski rasti koncerna, z zelo močnim zvišanjem organske rasti prodaje za 4,7 odstotka, medtem ko so zreli trgi dosegli dobre rezultate organske rasti prodaje v višini 0,5 odstotka.

Prilagojeni dobiček iz poslovanja se je izboljšal za 11,0 odstotka na 909 milijonov evrov. K pozitivnemu rezultatu so prispevali vsi trije poslovni programi.

Prilagojena donosnost prodaje (marža pred obrestmi in davki) je dosegla rast v višini 0,2 odstotne točke in znaša 17,8 odstotka.

Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS) se je povečal za 10,7 odstotka – z 1,40 evra na 1,55 evra.

Neto delovni kapital iz naslova prodaje se je izboljšal za 0,1 odstotne točke in znaša 5,2 odstotka.

Uspešnost poslovnih enot

Poslovni program Lepila in Tehnologije je v drugem četrtletju ustvaril zelo močno organsko rast prodaje v višini 3,4 odstotka. Nominalno se je prodaja povečala za 3,5 odstotka na 2,370 milijarde evrov, kar je nova rekordna raven.

Poslovni program Beauty Care je v drugem četrtletju ustvaril enako rast kot v primerljivem obdobju preteklega leta. Nominalno se je prodaja povečala za 0,9 odstotka na 997 milijard evrov.

Poslovni program Pralna sredstva in čistila je v drugem četrtletju ustvaril dobro organsko rast prodaje v višini 2,1 odstotka. Nominalno se je prodaja povečala za 26,6 odstotka na 1,703 milijarde evrov v primerjavi z istim četrtletjem preteklega leta.

Prepričljivi poslovni prevzemi pomenijo dodatno okrepitev portfelja

Henkel je uspešno zaključil poslovni prevzem poslovne enote Darex Packaging Technologies, ki jo je kupil od koncerna GCP Applied Technologies, in skupine Sonderhoff, s čimer je znatno okrepil svoj poslovni program Lepila in Tehnologije ter dopolnil tehnološki portfelj.

Močni poslovni rezultati v prvi polovici 2017

V prvi polovici 2017 je prodaja prvikrat presegla 10 milijard evrov in se je tako zvišala za 11,5 odstotka na 10,162 milijarde evrov. Organska rast prodaje, ki ne vključuje gibanja valutnih tečajev in prevzemov/odprodaj, se je povečala za 3,1 odstotka. K pozitivnemu rezultatu so prispevali vsi trije poslovni programi.

Prilagojeni dobiček iz poslovanja se je izboljšal za 12,3 odstotka, z 1,570 milijarde evrov na 1,763 milijarde evrov.

Prilagojena donosnost prodaje (marža pred obrestmi in davki) se je s 17,2 odstotka izboljšala na 17,4 odstotka.

Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS) se je zvišal za 10,9 odstotka oziroma 29 centov – z 2,67 evra na 2,96 evra.

V prvi polovici 2017 je poslovni program Lepila in Tehnologije dosegel izjemno močno organsko rast v višini 4,4 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je dosegla zelo močno rast v višini 18,6 odstotka. Poslovni program Beauty Care je dosegel pozitivno organsko rast v višini 1,1 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je imela zelo močno rast v višini 17,4 odstotka. Poslovni program Pralna sredstva in čistila je dosegel solidno organsko rast, ki je znašala 2,5 odstotka. Prilagojena donosnost prodaje je znašala 17,4 odstotka.

30. junija 2017 je neto finančni položaj družbe Henkel znašal -2,342 milijarde evrov (31. decembra 2016 je neto finančni položaj znašal -2,301 milijarde evrov).

Napovedi za 2017 potrjene

Henkel potrjuje napovedi za fiskalno leto 2017. Henkel predvideva, da bo ustvaril organsko rast v višini od 2 do 4 odstotke od prodaje, in izhaja iz tega, da bo vsaka poslovna enota ustvarila organsko rast prodaje v tem razponu. Za prilagojeno donosnost prodaje (EBIT) Henkel pričakuje povečanje v primerjavi z letom prej za več kot 17 odstotkov. Pričakovana rast dobička na prednostno delnico je med 7 in 9 odstotki.


Nazaj
 


 
 
 
back to top