IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |   ||
   

Nemčija: Henkel objavil letošnje poslovne rezultate

19.08.2019
Iz podjetja so poročajo o različnih razvojnih trendih v vedno zahtevnejšem tržnem okolju.


Poslovni razvoj podjetja Henkel je bil v drugem četrtletju obremenjen zaradi vedno zahtevnejšega tržnega okolja. Prodaja je bila tako nominalno kot tudi organsko na približno enaki stopnji kot v lanskem letu. Prilagojena marža iz poslovanja (EBIT), prilagojeni dobiček in prilagojena vrednost prednostne delnice (EPS) so bili nižji od vrednosti, ki so bile dosežene v preteklem poslovnem letu. 

V prvem četrtletju 2019 je Henkel dosegel pozitivno organsko rast prodaje, medtem ko je vrednost marže upadala, kar je bilo pričakovano glede na napovedi večjega vlaganja v rast ob začetku poslovnega leta. 

''Rezultati v drugem četrtletju so bili predvsem posledica občutnega upadanja povpraševanja v pomembnih panogah industrije potrošnega blaga, kot je avtomobilska industrija, kar je vplivalo predvsem na naše poslovanje v segmentu industrije. Kljub temu je poslovni program Adhesive Technologies (Lepila in tehnologije) dosegel zanesljiv poslovni razvoj, pri čemer je prodaja znašala približno enako kot v lanskem letu, z odličnim dobičkom iz poslovanja,'' je povedal Hans Van Bylen, predsednik uprave podjetja Henkel. 

''V segmentu maloprodaje so bili rezultati poslovnega programa Beauty Care pod našimi pričakovanji. To je deloma posledica nezadovoljivega razvoja na zrelih trgih, kot sta Severna Amerika in Zahodna Evropa. Na Kitajskem je bila maloprodaja obremenjena zaradi nenehnega prilagajanja na področju upravljanja zalog. K negativnim rezultatom pa so prispevali tudi višji stroški trženja in distribucije,'' je dodal Van Bylen. ''Na drugi strani segment za profesionalne frizerske salone še vedno dosega odlične rezultate.''

''V poslovnem programu Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) smo dosegli dobro organsko rast prodaje. Prilagojeni dobiček iz poslovanja je bil kljub napovedanemu vlaganju v razvoj na visoki ravni. K pozitivnemu razvoju tega poslovnega programa je prispevalo tudi uvajanje novih inovacij.'' 

Posodobljene napovedi za poslovno leto 2019

Henkel v drugem polletju ne pričakuje večjega povpraševanja na področju industrije – kar je v nasprotju z dosedanjimi pričakovanji in ocenami. Poleg tega podjetje ocenjuje, da bo poslovni razvoj poslovnega programa Beauty Care v nadaljevanju tega poslovnega leta še vedno pod želenimi pričakovanji. Na podlagi tega je Henkel aktualiziral svoje napovedi za poslovno leto 2019. 

Podjetje glede prilagojene vrednosti za prednostno delnico (EPS) pričakuje srednjo do višjo enomestno odstotkovno vrednost pod nivojem lanskega leta ob predpostavki stalnih menjalnih tečajev (dosedanja ocena: srednja enomestna odstotkovna vrednost pod nivojem lanskega leta ob predpostavki stalnih menjalnih tečajev).

Poudarek na trajnostni in dobičkonosni rasti prodaje

''Naše podjetje zasleduje dolgoročno strategijo z jasno določenimi prioritetami in visoko zastavljene cilje'', je povedal Hans Van Bylen. ''Naše investicije v trge, tehnologije, inovacije in digitalizacijo bodo prispevale k našemu prizadevanju, da dosežemo trajnostno in dobičkonosno rast prodaje.''

Henkel poroča o različnih razvojnih trendih v vedno zahtevnejšem tržnem okolju 

• Poslovni program Lepila in tehnologije dosega zanesljive poslovne rezultate,
• Rezultati poslovnega programa Beauty Care so pod pričakovanji,
• Poslovni program Pralna sredstva in čistila beleži dober poslovni razvoj,
• Prodaja je znašala 5,121 milijarde evrov, kar je približno enako kot v lanskem letu; organska rast: –0,4 %,
• Marža iz poslovanja (EBIT)* (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki): 16,5 % (–1,5 baznih točk); rast dobička na prednostno delnico*: 1,43 evra            (–9,5 %),
• Prvi pozitivni rezultati napovedane iniciative za rast, 
• Vlaganje v rast in digitalizacijo,
• Močna bilanca stanja z dobrim upravljanjem denarnih sredstev. 





Nazaj
 


 
 
 
back to top