IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.03.2019 || Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |  Odštevanje do začetka veljave zakonske omejitve količine trans maščob v živilih  |  Vispak predstavil novo verzijo Zlatne džezve - Sad pa sad  |  Esselunga lansirala otroško linijo  |  Žito Luks leto zaključil s 500.000 evri dobička  |  Lokalni izdelki v novi trgovini Zakladi Kočevske   |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Danes odprtje trgovine ZK v Kočevju  |  Trikrat večji uvoz žganih pijač   |  Mlinar odprl prvo prodajalno na Finskem  |  Do poletja nov nakupovalni center v Županji  |  Cedevita ob abrahamu "vrača" TV reklame (VIDEO)  |  Ocado v Washingtonu odpira ameriško pisarno  |  ICA z velikimi naložbami v spletno prodajo  |  Certifikat o zaščiti oljčnega olja Istra  |   ||
   

Nemčija: Henkel je zabeležil pozitivno organsko rast

15.05.2018

Henkel poroča o pozitivnih rezultatih v prvem četrtletju 2018, kljub težavam pri dobavi potrošniških izdelkov na tržiščih Severne Amerike. Na poslovanje v prvem četrtletju so vplivali tudi negativni menjalni tečaji.

 'Henkel je v prvem četrtletju dosegel pozitivno organsko rast, in to kljub težavam pri dobavi potrošniških izdelkov na tržiščih Severne Amerike. Povečali smo organsko rast prodaje in izboljšali maržo EBIT (dobiček iz poslovanja pred obrestmi in davki). Kljub negativnemu vplivu menjalnih tečajev smo povečali rast dobička na prednostno delnico (EPS). Na tej osnovi lahko potrdimo naše napovedi za celotno leto. Želimo nadaljevati dobičkonosno rast,'' je povedal Hans Van Bylen, predsednik uprave podjetja Henkel.

''Prvo četrtletje 2018 je bilo v znamenju izjemno negativnih vplivov menjalnih tečajev, ki so zmanjšali rast prodaje za 8,6 % ali za približno 440 milijonov evrov. Negativni menjalni tečaji so prav tako vplivali na dobiček iz poslovanja in na rast dobička na delnico,' V poslovnem programu Lepila in Tehnologije smo dosegli zelo močno organsko rast. Poslovna programa Pralna sredstva in čistila in Beauty Care sta dosegla nekoliko nižjo organsko rast kot v enakem obdobju lanskega leta. To je predvsem posledica težav pri dobavi potrošniškega blaga na tržiščih Severne Amerike, o čemer smo poročali že marca,'' je pojasnil Hans Van Bylen in ob tem dodal:

''Smo na dobri poti, da v drugem četrtletju ponovno vzpostavimo normalno stanje.''je še dodal Van Bylen.

Napovedi za poslovno leto 2018 so potrjene: V letu 2018 Henkel pričakuje zelo spremenljivo in negotovo tržno okolje. Na deviznih trgih bodo še naprej prisotna močna nihanja. Henkel prav tako pričakuje, da se bo vrednost ameriškega dolarja glede na evro v primerjavi z letom 2017 znižala, prav tako pričakuje oslabitev nekaterih pomembnih valut na trgih v razvoju. Poleg tega Henkel domneva, da se bodo cene surovin in embalaže v primerjavi z lanskim letom še dodatno povišale.

Za poslovno leto 2018 Henkel potrjuje aktualne napovedi iz marca 2018. V skladu s tem podjetje pričakuje organsko rast prodaje v višini 2 do 4 odstotka. Takšno vrednost bosta v skladu z napovedmi dosegla poslovna programa Lepila in Tehnologije ter Pralna sredstva in čistila, medtem ko bo organska rast prodaje v poslovnem programu Beauty Care med 0 in 2 odstotka. V primerjavi z letom 2017 Henkel pričakuje zvišanje prilagojene donosnosti prodaje (EBIT) (marža pred obrestmi in davki) za več kot 17,5 odstotka. K temu rezultatu bodo doprinesli vsi trije poslovni programi. Ob upoštevanju negotovosti na valutnih trgih, še predvsem v povezavi z gibanjem ameriškega dolarja, Henkel pričakuje, da se bo rast dobička na prednostno delnico povečala za 5 do 8 odstotkov (v evrih).



Nazaj
 


 
 
 
back to top