IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 15.08.2022 || Velika stavka delavcev na plantažah čaja   |  Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |   ||
   

Nemčija: Henkel je povečal dobiček za 29 odstotkov

19.11.2012
Neto dobiček se je dvignil na 397 milijonov evrov ali 91 evrocentov na posamezno delnico.
 
Gre za primerjavo v sorazmerju z odnosom do 307 milijonov evrov ali 70 evrocentov za delnico v prejšnjem letu. 
Operativni dobiček je znašal 586 milijonov evrov v primerjavi z 451 milijoni evrov v istem kvartalu lanskega leta. Če izločimo enkratne prihodke in odhodke ter stroške restrukturiranja, je izkupiček 631 milijonov evrov.

Prihodki so povečani za 6,6 odstotkov in sedaj znašajo 4,29 milijard evrov.

Iz podjetja navajajo, da so izboljšavi prodaje pripomogla tržišča v razvoju, s posebnim poudarkom na Aziji, brez Japonske, in v vzhodni Evropi.
 
V Afriki in na Bližnjem vzhodu je bila prodaja solidna medtem ko so v Latinski Ameriki in zahodni Evropi zabeležili padec v primerjavi z lanskim letom. Poslovanje v Severni Ameriki daje znake poboljšanja.

Henkel v letu še naprej pričakuje organsko rast  od treh do petih odstotkov. 

Iz podjetja so ločeno najavili strategijo rasti in finančne cilje za leto 2016. Menijo, da obstaja močan potencial za hitrejšo rast in profitabilnost v vseh treh poslovnih sektorjih. Nameravajo se še naprej širiti na tržiščih v nastajanju in dodatno ojačati močne pozicije na razvitih tržiščih.

Nazaj
 
 
 
 
back to top