IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Nemčija: Henkel je povečal dobiček za 29 odstotkov

19.11.2012
Neto dobiček se je dvignil na 397 milijonov evrov ali 91 evrocentov na posamezno delnico.
 
Gre za primerjavo v sorazmerju z odnosom do 307 milijonov evrov ali 70 evrocentov za delnico v prejšnjem letu. 
Operativni dobiček je znašal 586 milijonov evrov v primerjavi z 451 milijoni evrov v istem kvartalu lanskega leta. Če izločimo enkratne prihodke in odhodke ter stroške restrukturiranja, je izkupiček 631 milijonov evrov.

Prihodki so povečani za 6,6 odstotkov in sedaj znašajo 4,29 milijard evrov.

Iz podjetja navajajo, da so izboljšavi prodaje pripomogla tržišča v razvoju, s posebnim poudarkom na Aziji, brez Japonske, in v vzhodni Evropi.
 
V Afriki in na Bližnjem vzhodu je bila prodaja solidna medtem ko so v Latinski Ameriki in zahodni Evropi zabeležili padec v primerjavi z lanskim letom. Poslovanje v Severni Ameriki daje znake poboljšanja.

Henkel v letu še naprej pričakuje organsko rast  od treh do petih odstotkov. 

Iz podjetja so ločeno najavili strategijo rasti in finančne cilje za leto 2016. Menijo, da obstaja močan potencial za hitrejšo rast in profitabilnost v vseh treh poslovnih sektorjih. Nameravajo se še naprej širiti na tržiščih v nastajanju in dodatno ojačati močne pozicije na razvitih tržiščih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top