IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Svet: Henkel dosegel rast prodaje za 1,2% v tretjem kvartalu

13.11.2014
Henkel poroča o uspešnem tretjem kvartalu kljub težavni situaciji na trgih. Prodaja se je povečala za 1,2% na 4.236 milijonov evrov.

"Kljub težki tržni situaciji je bilo Henklovo poslovanje v tretjem kvartalu 2014 uspešno. V vseh poslovnih enotah nam je uspelo povečati organsko rast in tudi donosnost" je dejal Henklov izvršni direktor Kasper Rorsted.
 
"Z močnim povečanjem prodaje rastoči trgi ponovno izkazujejo nadpovprečno organsko rast. Z nakupom podjetja Berquist v tretjem četrtletju se je vodilni položaj Adhesives Technologies še bolj utrdil. Tekom leta smo na vseh poslovnih področjih investirali 1,7 milijarde evrov z namenom, da naš portfelj še bolj okrepimo.”
V svojem komentarju o pogojih na trgih do konca poslovnega leta je Rorsted dejal: "Priča smo naraščajočemu konfliktu med Rusijo in Ukrajino, še naprej pa so prisotni tudi nemiri na Bližnjem Vzhodu, zato so napovedi za prihodnost vse bolj negotove. V teh težavnih pogojih na trgih sta ključnega pomena za uspeh hitro reagiranje in velika fleksibilnost, zato bomo naše strukture še naprej poenostavljali in prilagajali."

Napovedi 2014

Rorsted je konkretiziral napovedi za 2014: "Še naprej pričakujemo organsko rast od prodaje v višini od 3 do 5 odstotkov. Napovedi v zvezi s prilagojeno EBIT maržo smo povišali na nekoliko pod 16,0 odstotki, pri čistem dobičku na prednostno delnico pa pričakujemo nespremenjeno povišanje za visoko enomestno število.”
Uspešnost prodaje in dobiček v tretjem četrtletju 2014
V tretjem četrtletju leta 2014 se je prodaja povečala za 1.2 odstotka na 4,236 milijonov evrov. Brez upoštevanja vpliva sprememb deviznih tečajev v višini 2.2 odstotka se je prodaja povečala za 3.4.odstoka. Organsko, to je brez upoštevanja vpliva sprememb menjalnih tečajev in nakupov/odprodaj, se je prodaja povečala za 2,3 odstotka.

Poslovna enota Pralna in čistilna sredstva beleži solidno organsko rast od prodaje v višini 3,5 odstotkov. V poslovni enoti Beauty Care se je organska rast od prodaje povečala za dobre 0,8 odstotka. Poslovna enota Lepila in Tehnologije je prav tako dosegla dobro organska rast od prodaje v višini 2,7 odstotkov.

Čisti dobiček iz poslovanja (EBIT), popravljen za enkratne prilive, enkratne izdatke in stroške prestrukturiranja, se je zvišal za 3,1 odstotka, od 672 milijonov evrov na 693 milijonov evrov. Prikazani dobiček iz poslovanja (EBIT) je znašal 603 milijone evrov v primerjavi s 649 milijoni evrov v istem četrtletju lanskega leta.

Donosnost prodaje so se povečali za 0,3 odstotne točke na 16,4 odstotkov. Prikazani dobiček od prodaje se je povečal za 14,2 v primerjavi s 15,5 odstotki tretjega četrtletja 2013.

Finančni rezultat se je z -25 milijonov evrov lanskega leta izboljšal na -11 milijonov evrov v tretjem četrtletju 2014, kar je predvsem posledica izboljšanja neto prihodkov od obresti, pa tudi delno poplačila naših senior obveznic ter zapadlosti obrestnih fiksacij v marcu 2014. Davčna stopnja je znašala 24,0 odstotka, za primerjavo je le-ta v tretjem četrtletju 2013 znašala 24,8 odstotka.

Čisti rezultat poslovanja znaša so se povečali na 450 milijonov evrov, v primerjavi s 469 milijoni evrov tretjega kvartala 2013. Po odbitju neobvladujočih deležev v višini 10 milijonov evrov je čisti dobiček znašal 440 milijonov evrov (tretjo četrtletje 2013: 458 milijonov evrov). Prilagojeni čisti dobiček po odbitku neobvladujočih deležev se je povečal za 6,7 odstotka, od 476 milijonov evrov na 508 milijonov evrov. Dobiček na prednostno delnico (EPS) je znašal 1,01 evra v primerjavi s 1,06 evra v istem obdobju lani. Prilagojeni EPS se je povečal za 6,4 odstotka od 1,10 evra na 1,17 evra.

Uspešnost poslovnih enot v tretjem četrtletju 2014

Poslovna enota Pralna in čistilna sredstva je v tretjem četrtletju še nadalje kazala dobro organsko rast podaje in močan dvig dobičkonosnosti. Nominalno se je prodaja na medletni ravni povečala za 1,8 odstotka, od 1.167 milijonov evrov na 1,188.
Čisti dobiček iz poslovanja se je povečal za 7,4 odstotka na 200 milijonov evrov. Čisti dobiček od prodaje se je s 15,9 odstotka (v tretjem četrtletju 2013) povečal na 16,8 odstotka. Prikazani dobiček iz poslovanja je znašal 171 milijonov evrov v primerjavi s 185 milijoni evrov tretjega četrtletja 2013.

Poslovna enota Beauty Care je v tretjem četrtletju leta dosegla pozitivno organsko rast prodaje in soliden dvig dobičkonosnosti, s čimer ji je uspelo nadaljevati dolgoletni pozitivni trend rasti. Nominalno se je prodaja v primerjavi s tretjim četrtletjem 2013 povečala za 3,6 odstotna - z 886 milijonov evrov na 918 milijoni evrov.

Čisti dobiček iz poslovanja se je na medletni ravni povečal za 5,9 odstotka ter je dosegel 140 milijonov evrov. Čisti dobiček od prodaje se je povečal za 0,3 odstotne točke na 15,2 odstotka. Prikazani dobiček iz poslovanja je znašal 98 milijonov evrov v primerjavi s 122 milijoni evrov tretjega četrtletja 2013.

Poslovna enota Lepila in tehnologije poroča o nadaljnji dobičkonosni rasti v tretjem četrtletju. Nominalno se je prodaja povečala za 0.3 odstotka na 2.100 milijonov evrov.

Čisti dobiček iz poslovanja v višini 373 milijonov evrov se je izenačil z visoko ravnjo lanskega leta. Čisti dobiček od prodaje je znašal 17,8 odstotka in je prav tako dosegel visoko raven iz enakega obdobja lanskega leta. Prikazani dobiček iz poslovanja (EBIT) je znašal 354 milijonov evrov, v enakem obdobju 2013 je EBIT znašal 365 milijonov evrov.

Napovedi skupine Henkel za leto 2014

Henkel v poslovnem letu 2014 še nadalje pričakuje organsko rast od prodaje v višini 3 do 5 odstotkov, predvsem bi naj bili znotraj tega območja rasti poslovni enoti Pralna in čistilna sredstva ter Lepila in tehnologije. Za poslovno področje Beuaty Care Henkel pričakuje približno 2 odstotno organsko rast. Henkel v skladu s strategijo do leta 2016 razen tega pričakuje rahlo povečanje deleža prodaje na rastočih trgih. Henkel konkretizira povečanje čistega dobička iz poslovanja (EBIT) in sicer v primerjavi z vrednostjo 2013 pričakuje povečanje nekoliko pod 16,0 odstotki. Glede čistega dobička na prednostno delnico Henkel, kot že do sedaj, pričakuje povišanja v visoki enomestni vrednosti.


Nazaj
 
 
 
 
back to top