IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.07.2020 || Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  UPS objavil 18.trajnostno poročilo  |  Deset let od prodaje Droge Kolinska Atlantic Grupi   |  EU bo danes odprla mejo za 15 tretjih držav; na seznamu ni ZDA  |  L'Oreal bo besedo "whitening" zamenjal z "glow"  |  Netto gradi prvo trajnostno trgovino  |  Tesco (tokrat) pripravljen na cenovno "vojno" z diskonterji   |  Vrednost e-trgovine naj bi letos narasla čez 100 milijard evrov  |  Beyond Meat prodrl na Kitajsko, pleskavice v trgovinah Freshippo  |  Od danes predsedovanje tria: Nemčije, Portugalske in Slovenije, Svetu EU  |  Uvozili več kot 10.600 ton več sira, kot so ga proizvedle slovenske mlekarne  |  Kutinova jezna zaradi zapiranja trgovin manjših krajih  |  Mariborskega župana bo predstavljalo vino Renski rizling 2016  |  Poljska vlada razmišlja o prevzemu (kake) trgovine na drobno   |   Na tržaški tržnici zasegli 140 kilogramov kapesant  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Nizozemska prepoveduje e-cigarete z okusom manga in jagode  |  Odlagališča odpadkov so preveč polna  |  ČZS želi vsem državam članicam EU podariti slovenski čebelnjak  |   ||
   

Nemčija: Henkel bo odkupil blagovno znamko za nego las DevaCurl

13.11.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke porabe Henkel je pristal na odkup blagovne znamke DevaCurl, ki jo proizvaja podjetje Deva PArent Holdings Inc.
 
 
 
 
Blagovna znamka je prve izdelke ponudila leta 1994, pod njen portfelj pa sodijo šamponi, izdelki za oblikovanje in nego las, čistilci in balzami. Henkel s tem dopolnjuje obstoječo ponudbo Henkel Beauty Care.
 
Podpredsednik omenjene kategorije Jens-Martin Schwärzler je ob tem poudaril, da je DevaCurl ena izmed najhitreje rastočih premijskih blagovnih znamk na področju profesionalne nege las v ZDA. Izdelki so na voljo v frizerskih salonih, v ponudbi pa jih imajo tudi nekateri specializirani trgovci, kot Ulta in Sephora ter spletni trgovci.
 
Blagovna znamka DevaCurl naj bi v letošnjem koledarskem letu ustvarila okoli 100 milijonov dolarjev, večinoma na trgu ZDA. Posel morajo odobriti še nadzorni organi.
 
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top