IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

Nemčija: HelloFresh stalno povečuje prihodke

08.11.2019
Eno izmed najhitreje rastočih podjetij v Evropi, nemški HelloFresh, ki se ukvarja z dostavo hrane na dom, stalno povečuje prihodke od prodaje.
 
 
 
V tretjem kvartalu leta so ponobno presegli načrte in tak trend se obeta do konca leta, saj se jim je v letošnjem prodaja povečala za kar 45.8 % v primerjavi z letom prej in so tako dosegli 440.6 milijonov evrov.
 
Število njihovih aktivnih stalnih uporabnikov se je povečalo na 2.61 milijona (+ 42.1 %), število naročil pa se je povečalo na 9.11 milijonov(+ 43.7 %). Skupno so dostavili skoraj 70 milijonov naročenih obrokov (+ 48.1 %).

AEBITDA se jim je v tretjem kvartalu povečal na 15.5 milijonov evrov, v ZDA se jim je "pozitiva" povečala za 2.6 % medtem ko je bila ta v ostalih državah še boljša - 10.7%.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top