IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Nizozemska: Heinekenu prihodke okrepila zlasti brezalkoholna piva

30.07.2019
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvem letošnjem polletju vknjižil 13,6 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 5,9 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
 
 
To je v prvi vrsti posledica boljše prodaje brezalkoholnih pijač. Čisti dobiček se je medtem znižal za 1,4 odstotka na 936 milijonov evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
Drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je prodajo piva z nizko vsebnostjo alkohola ali povsem brez alkohola povečal za 6,9 odstotka. Heineken 0,0 je sedaj na voljo na 51 trgih sveta, so zapisali v sporočilu za javnost.
 
Skupno se je obseg prodaje piva v prvem polletju organsko povečal za 3,1 odstotka. Dosežek Heinekena sicer ni zadovoljil vlagateljev, saj so se delnice pivovarja na borzi v Amsterdamu sredi dneva zniževale za pet odstotkov.
 
Konec aprila je zaživelo partnerstvo Heinekena s China Resources Beer, s čimer si je nizozemski koncern zagotovil dostop do hitro rastočega kitajskega trga premium piv. V skladu z dogovorom je Heineken postal 40-odstotni lastnik holdinškega podjetja, ki nadzoruje China Resources Beer, in združil operacije obeh podjetij pod svojim okriljem.
 
Konkurenca na kitajskem trgu se namreč zaostruje, potem ko so začeli potrošniki ob krepitvi srednjega razreda vse bolj povpraševati po tujih premium pivih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top