IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   ||
   

Nizozemska: Heinekenu prihodke okrepila zlasti brezalkoholna piva

30.07.2019
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvem letošnjem polletju vknjižil 13,6 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 5,9 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
 
 
To je v prvi vrsti posledica boljše prodaje brezalkoholnih pijač. Čisti dobiček se je medtem znižal za 1,4 odstotka na 936 milijonov evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
Drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je prodajo piva z nizko vsebnostjo alkohola ali povsem brez alkohola povečal za 6,9 odstotka. Heineken 0,0 je sedaj na voljo na 51 trgih sveta, so zapisali v sporočilu za javnost.
 
Skupno se je obseg prodaje piva v prvem polletju organsko povečal za 3,1 odstotka. Dosežek Heinekena sicer ni zadovoljil vlagateljev, saj so se delnice pivovarja na borzi v Amsterdamu sredi dneva zniževale za pet odstotkov.
 
Konec aprila je zaživelo partnerstvo Heinekena s China Resources Beer, s čimer si je nizozemski koncern zagotovil dostop do hitro rastočega kitajskega trga premium piv. V skladu z dogovorom je Heineken postal 40-odstotni lastnik holdinškega podjetja, ki nadzoruje China Resources Beer, in združil operacije obeh podjetij pod svojim okriljem.
 
Konkurenca na kitajskem trgu se namreč zaostruje, potem ko so začeli potrošniki ob krepitvi srednjega razreda vse bolj povpraševati po tujih premium pivih.

Nazaj
 


 
 
 
back to top