IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 30.11.2020 || Na kibernetični ponedeljek (znova) podirajo rekorde  |  Štartaj Slovenija:"Hit produkt Bio namazi Uroš in Valentina Mr. in Ms. Jam"   |  ZANIMIVOST: Jugoplastika po čevapčičih z ajvarjem in mineralno vodo (VIDEO)  |  Panvita bo morala za hleve pridobiti okoljevarstveno soglasje  |  Letos bogat pridelek sladkorne pese  |  Nemčija želi s spremembami zakonodaje izboljšati razmere v mesni industriji  |  Nova linija naravne kozmetike Makosh  |  Vichy za umetnost in ženske  |  IEDC Poslovna šola uvrščena med 100 najbolj inovativnih šol na svetu  |  Zeleni program je dodatek na (novi) tržnici v Škofljici   |  V nekaterih trgovinah letos brez petard in raket  |  Novembra tako na letni kot mesečni ravni z deflacijo  |  Slovenska raziskava v (ugledni) reviji Appetite  |  Dm na dobrodelni petek zbral 19.627 evrov za družine v stiski  |  Po 35-letih amsterdamskega PLMA sejma v "živo" bo ta prvič na spletu  |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Pametna ptičja hišica že čez milijon  |  Po skoraj enem mesecu ukrepi za zajezitev epidemije  |  Rahljajo koronske ukrepe  |  V letu 2019 komunalnih odpadkov (precej) več kot prej  |   ||
   

Nizozemska: Heineken z občutnim padcem dobička

29.10.2020
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvih devetih mesecih letošnjega leta ustvaril 396 milijonov evrov čistega dobička, kar je 76 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Na poslovanje je odločilno vplivala globalna pandemija covida-19, zaradi katere Heineken tudi napoveduje prestrukturiranje, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, je v devetih mesecih zabeležil osemodstotni količinski upad prodaje. Prihodkov od prodaje ni razkril.Pivovar je močno občutil zlasti omejevanje delovanja gostinskih lokalov po svetu, saj so države z njihovim zapiranjem skušale omejiti širjenje novega koronavirusa. Drugi val omejitvenih ukrepov se pravkar krepi v Evropi.
 
Med drugim bo Heineken zaradi padca prodaje prisiljen znižati stroške dela za 20 odstotkov. Odpuščanja niso izključena."Situacija ostaja zelo nestanovitna in negotova. Verjamemo, da bo porast epidemije še naprej močno vplival na številne naše trge in dodatno okrepil pritiske v smeri recesije," je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Heinekena Dolf van den Brink.
 
Ob začetku izbruha pandemije je Heineken sicer dejal, da se želi izogniti masovnemu odpuščanju, a je bil od takrat že prisiljen opustiti napovedi poslovanja za celo leto in izplačilo dividend. Heineken ima pod svojim okriljem več kot 300 znamk, vključno z znamkami Heineken, Strongbow in Amstel. Po svetu zaposluje 85.000 ljudi.

Nazaj
 


 
 
 
back to top