IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 30.07.2021 || ESI julija glede na junij upadel za 1,8 točke na 106,3 točke  |  Odkupa cena paradižnika (pre)nizka   |  Gospodarsko razpoloženje v območju z evrom najboljše dosle  |  Nova Poli kids linija iz Perutnine Ptuj   |  Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča  |   Odprli prenovljena Maxi supermarketa v Valjevu  |  Fortenova v pretvorbo terjatve do Mercatorja v njegov kapital  |  Prvi Zendolino (končno) v Skopju  |  Facebook v četrtletju podvojil dobiček  |  Anheuser-Busch InBev s podvojenim dobičkom  |  Na letošnji Sladki Istri le slovenski ponudniki  |  V BAT-u napovedujejo prehod od tobaka h konoplji  |  Diageo v minulem poslovnem letu okrepil prodajo pijač  |  Nestle v polletju z rahlo višjimi prihodki in dobičkom  |  Znatna rast prihodkov in dobičkonosnosti Atlantic Grupe   |  Danes je dan ekološkega dolga  |  Poznavalci letošnje odpadanje oljk pripisali vremenskim razmeram  |  Bidnova vlada krepi program "kupuj ameriško"  |  Podgoršek in Harej na "pred-vrhu" ZN o prehranskih sistemih  |  Spar obdaril 100 otrok s šolskimi potrebščinami  |   ||
   

Nizozemska: Heineken z občutnim padcem dobička

29.10.2020
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvih devetih mesecih letošnjega leta ustvaril 396 milijonov evrov čistega dobička, kar je 76 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Na poslovanje je odločilno vplivala globalna pandemija covida-19, zaradi katere Heineken tudi napoveduje prestrukturiranje, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, je v devetih mesecih zabeležil osemodstotni količinski upad prodaje. Prihodkov od prodaje ni razkril.Pivovar je močno občutil zlasti omejevanje delovanja gostinskih lokalov po svetu, saj so države z njihovim zapiranjem skušale omejiti širjenje novega koronavirusa. Drugi val omejitvenih ukrepov se pravkar krepi v Evropi.
 
Med drugim bo Heineken zaradi padca prodaje prisiljen znižati stroške dela za 20 odstotkov. Odpuščanja niso izključena."Situacija ostaja zelo nestanovitna in negotova. Verjamemo, da bo porast epidemije še naprej močno vplival na številne naše trge in dodatno okrepil pritiske v smeri recesije," je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Heinekena Dolf van den Brink.
 
Ob začetku izbruha pandemije je Heineken sicer dejal, da se želi izogniti masovnemu odpuščanju, a je bil od takrat že prisiljen opustiti napovedi poslovanja za celo leto in izplačilo dividend. Heineken ima pod svojim okriljem več kot 300 znamk, vključno z znamkami Heineken, Strongbow in Amstel. Po svetu zaposluje 85.000 ljudi.

Nazaj
 


 
 
 
back to top