IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Svet: Heineken z (lepim) dobičkom v letu 2017

12.02.2018
Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. 
 
 
Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.Vrednost organskega operativnega dobička se je povečala za 9,3%, na 3,8 milijard evrov.

Količinska rast prodaje je zabeležena na vseh trgih - Zahodnoevropskem za 0,2%, na trgih Afrike, Bližnjega vzhoda in Vzhodne Evrope za 4,8%, v Severni in Južni Ameriki za 3,3% in Azijsko-pacifiški regiji za 8,9%, na letni ravni

Iz podjetja izpostavljajo, da je  „zdrava rast" na trgu Evrope, predvsem v Italiji, Španiji, Franciji in na Nizozemskem dosežena zahvaljujoč lansiranju brezalkoholnega piva Heineken 0.0. 

Heineken 0.0 je sedaj je dostopen na 16 trgih in prinaša rezultate „boljše od pričakovanih", medtem ko je Heineken Light, verzija z manjšo vsebnostjo alkohola, dosegla enoštevilčno rast.

Vir: esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top