IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.09.2018 || Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu bo 25.oktobra   |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |  Amazon do leta 2021 načrtuje odprtje 3000 novih trgovin brez blagajn  |  Cene moke nezaustavljivo rastejo  |  Nove nagrade za Tikveš in Domaine Lepovo vina  |  Ministrica Aleksandra Pivec o pomenu vinarskega sektorja in stroki  |   Tudi v Tušu omejitev ponudbe jajc iz baterijske reje  |  Rekorden izvoz v Turčijo (kljub padcu vrednosti lire)  |  Od danes nov obrat za proizvodnjo svežih testenin v Mlinotestu  |  Gorenjeve nadzornike bo vodil Tang  |  Letos na Oktoberfestu pivo (zavoljo varnosti) nekoliko dražje  |  V soboto praznik kranjske klobase na Zbiljskem jezeru (VIDEO)  |  Rogljički 4U prejeli mednaroden certifikat  |  Mlinotest odprl največjo tovarno svežih testenin v širši regiji  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |   ||
   

Svet: Heineken z (lepim) dobičkom v letu 2017

12.02.2018
Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. 
 
 
Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.Vrednost organskega operativnega dobička se je povečala za 9,3%, na 3,8 milijard evrov.

Količinska rast prodaje je zabeležena na vseh trgih - Zahodnoevropskem za 0,2%, na trgih Afrike, Bližnjega vzhoda in Vzhodne Evrope za 4,8%, v Severni in Južni Ameriki za 3,3% in Azijsko-pacifiški regiji za 8,9%, na letni ravni

Iz podjetja izpostavljajo, da je  „zdrava rast" na trgu Evrope, predvsem v Italiji, Španiji, Franciji in na Nizozemskem dosežena zahvaljujoč lansiranju brezalkoholnega piva Heineken 0.0. 

Heineken 0.0 je sedaj je dostopen na 16 trgih in prinaša rezultate „boljše od pričakovanih", medtem ko je Heineken Light, verzija z manjšo vsebnostjo alkohola, dosegla enoštevilčno rast.

Vir: esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top