IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Svet: Heineken z (lepim) dobičkom v letu 2017

12.02.2018
Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. 
 
 
Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.Vrednost organskega operativnega dobička se je povečala za 9,3%, na 3,8 milijard evrov.

Količinska rast prodaje je zabeležena na vseh trgih - Zahodnoevropskem za 0,2%, na trgih Afrike, Bližnjega vzhoda in Vzhodne Evrope za 4,8%, v Severni in Južni Ameriki za 3,3% in Azijsko-pacifiški regiji za 8,9%, na letni ravni

Iz podjetja izpostavljajo, da je  „zdrava rast" na trgu Evrope, predvsem v Italiji, Španiji, Franciji in na Nizozemskem dosežena zahvaljujoč lansiranju brezalkoholnega piva Heineken 0.0. 

Heineken 0.0 je sedaj je dostopen na 16 trgih in prinaša rezultate „boljše od pričakovanih", medtem ko je Heineken Light, verzija z manjšo vsebnostjo alkohola, dosegla enoštevilčno rast.

Vir: esmmagazine.com


Nazaj
 


 
 
 
back to top