IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 27.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Nizozemska: Heineken v prvi polovici leta z milijardo evrov dobička

02.08.2021
Nizozemski pivovar Heineken je v prvi polovici leta zabeležil milijardo evrov čistega dobička, medtem ko je v enakem lanskem obdobju beležil izgubo. 
 

K rasti je pripomoglo rahljanje ukrepov, čeprav pandemija covida-19 še naprej vpliva na poslovanje nizozemskega pivovarja.

Pri Heinekenu pričakujejo, da bodo celoletni poslovni rezultati slabši od tistih iz časov pred pandemijo, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

"Z veseljem poročamo o močnih rezultatih v prvem polletju, medtem ko pandemija še naprej vpliva na svet in naše poslovanje," je v izjavi zapisal izvršni direktor Heinekena Dolf van den Brink. "Vendar obstaja razlog za previdnost," je dejal.

Kot je navedla AFP, pandemija covida-19 še naprej močno vpliva na Azijo in Afriko, dve ključni regiji za nizozemskega pivovarja. Na poslovanje v drugi polovici leta bodo vplivali tudi naraščajoči stroški blaga, je še poudaril van der Brink.

Nazaj
 


 
 
 
back to top