IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.05.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  V New Yorku nagrade za štiri slovenska oljčna olja  |  Junija vendarle prihaja Teden restavracij  |  Blejsko jezero s pomočjo Spara očistili za več kot pol tone odpadkov   |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Petrol zaradi cenejše nafte in padca prodaje znižal prihodke  |  Prevozniki iščejo rešitve za premostitev težav  |  Intereuropa še naprej z manjšim dobičkom  |  Ministrica Aleksandra Pivec obiskala pekarno Žita v Mariboru  |  Rusija v pričakovanju rekordne proizvodnje zelenjave  |  Alibaba zgradil digitalno farmo za gojenje hrušk  |  Turizem si bo še prizadeval za več državne pomoči  |  Prenovljen maximarket Tommy v Okrugu Gornjem  |  Eroski sodeluje z malimi dobavitelji  |  Amazon letošnji Prime Day pomaknil na september  |  Prodaja Walmarta se je povečala, ukinili bodo Jet.com  |  Manj odpuščanj v Hisensu Gorenje, a še vedno hudo  |  ZANIMIVOST: Med pandemijo prodaja erotičnih pripomočkov "eksplodirala"  |  TZS v tretjem "korona paketu" pričakuje uveljavitev subvencije najemnin  |  Raste nov Sparov bujski supermarket  |   ||
   

Nizozemska: Heineken s projektom "Podprimo bare" zbral 8,2 milijarde evrov

13.05.2020
Drugi največji pivovar na svetu (za koncernom AB InBev), nizozemski Heineken, je hitro odreagiral na razglašeno pandemijo ter posledično zaprtje gostinskih lokalov. Za pivo plačaš sedaj, dobiš kupon in ga unovčiš ter spiješ pivo kasneje, ko se "protikorona" ukrepi sprostijo.
 
 
Heineken je s pomočjo številnih poslovnih partnerjev v trgovinah zagnal sistem razdeljevanja bonov, s katerimi ljudje podpirajo svoj najljubši lokalni bar ali restavracijo, v času, ko je zaradi pandemije večina gostinskih objektov po svetu morala zapreti vrata. Pobuda, ki nosi ime "Back the Bars" (Podprimo bare) bodo potrošniki bone unovčili takoj, ko bodo strogi ukrepi izginili in se njihov najljubši bar oziroma restavracija spet odpre.
 
V zadnjih dveh mesecih je bilo izdanih že več kot 218.000 bonov, s čimer je Heineken zbral več kot 8,2 milijarde evrov, ki so šli neposredno na račun prodajnih mest, s katerimi si nekateri lokali poravnajo vsaj najbolj osnovne stroške. Pobudo je pivovar za zdaj razširil na 17 trgov, v načrtu pa ima kmalu širitev še na pet dodatnih držav.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top