IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Svet: Heineken in Coca-Cola dosegla dogovor za distribucijo v Braziliji

25.02.2021
Mehiško hčerinsko podjetje Coca-Cole, specializirano na polnjenje brezalkoholnih pijač (Coca-cola Femsa), je ta teden doseglo dogovor z družbo Heineken NV glede distribucije pijač v Braziliji. Poteza je velik korak za nizozemskega pivovarja, ki se želi razširiti na območju Južne Amerike, poroča Reuters.
 
 
Sporazum naj bi podjetji začeli izvajati sredi leta 2021, pogodba pa velja za naslednjih pet let, še poroča omenjena agencija. Heineken se je na trgu Brazilije v zadnjem času močno razširil. Tam mu največjo konkurenco predstavlja domači velikan Ambev SA, česar posledica je bil tudi pravni spor s Femso.
 
Pivovar je že nekaj let želel prekiniti distribucijsko pogodbo s Femso, da bi lahko zgradil logistično omrežje, ki ga je pred štirimi leti odkupil od podjetja Kirin Holdings Co Ltd. "Prestrukturiranje distribucijskega dogovora med sistemom Coca-Cole in Heineken v Braziliji je pomemben mejnik," je povedal John Santa Maria Otazua, izvršni direktor podjetja Coca-Cola Femsa.
 
Kot poroča Reuters, bo Heineken začel že letos distribuirati svoje istoimenske blagovne znamke piv Heineken in Amstel po svojih internih logističnih kanalih, medtem ko bo Femsa nadaljevala z distribucijo piv Kaiser, Bavaria in Sol. Finančne podrobnosti posla za zdaj ostajajo skrivnost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top