IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 04.07.2020 || Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |  Walmart parkirišča spreminja v kino na prostem  |  V Citypark na brezplačno sladico  |  Levica, LMŠ, SD in SAB za izredno sejo DZ na temo novele zakona o trgovini  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Vsak Evropejec letno proizvede 173 kg odpadne embalaže  |  V klavnicah zaklali v aprilu letos več konj in perutnine kot v aprilu lani  |  Conad vlaga 1,5 milijarde evrov za ohranitev 1. mesta (po tržnem deležu)  |  Na družinskih kmetijah vedno manj zakola prašičev   |  V Beogradu zaradi epidemije znova uvajajo stroge zaščitne ukrepe  |  Fructal na sejmu Agra prejel tri šampione kakovosti in 22 medalj  |  Uprava za varno hrano rejce opozarja na nevarnost afriške prašičje kuge  |  Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare  |   KZ Trebnje - Krka bo kot "združena" zadruga veliko močnejša  |  V Mlinotestu pripravljeni na dogovor o ceni odkupa žita  |  Hiša dobrot Bele krajine odprla svoja vrata  |  Danes Slovensko - hrvaški spletni poslovni forum in B2B  |  Cromaris v juniju ustvaril rekordno prodajo  |  Žitna letina je letos pod povprečjem  |   ||
   

Nizozemska: Heineken bo po 15 letih menjal izvršnega direktorja

13.02.2020
Julija letos se bo z mesta izvršnega direktorja pivovarne Heineken, ki ima v lasti tudi največjega slovenskega pivovarja Laško Union, poslovil dolgoletni "šef"  Jean-François van Boxmeer (na fotografiji). Na vodilni funkciji bo "diktirno palico" prevzel Nizozemec, Dolf van den Brink.
 
 
Belgijec, ki bo septembra dopolnil 59 let, je ob novici dejal, da je enostavno prišel čas, ko morajo vajeti prevzeti mlajše generacije. Van Boxmeer ne le, da je bil 15 let na čelu pomembnega, svetovno uveljavljenega podjetja, temveč je v Heinekenu preživel celo svoje delovno obdobje - od sveže diplomiranega ekonomista leta 1984, pa do letošnjega poletja.
 
Pod njegovim vodstvom je drugi največji svetovni pivovar prihodke več kot podvojil. Za ilustracijo: leta 2005 so ti znašali 11 milijard evrov, 22 milijard (234 milijonov hektolitrov) so dosegli predlani, številka pa samo še raste. 
 
Rezultate je nizozemski gigant povečal na račun vlaganj v azijski trg, torej odkupa konkurenčnega Asia Pacific Breweries z njihovo glavno blagovno znamko Tiger beer v letu 2012. Van Boxmeer sicer še ne odhaja v pokoj, 1. junija bo prevzel funkcijo v upravi pivovarne.
 
Na njegovo mesto prihaja 46-letni Van den Brink, ki je v Heinekenu že 22 let, izkušnje ima kot komercialni direktor na območju Konga, kasneje je postal direktor Heinekena za trg ZDA (2009), nato še Mehike (2015), predlani pa se je preselil na vodilni položaj za azijsko poslovanje.


Nazaj
 


 
 
 
back to top