IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 29.11.2021 || Pet glavnih trendov, ki naj bi jih poznali lastniki spletnih trgovin (promocijsko sporočilo)  |   InStore št.99 pri prejemnikih in na spletu  |  Mipor:"Potrošniki si z navideznimi pomočniki ne morejo veliko pomagati"  |  Epidemija oklestila lansko poslovanje Steklarne Rogaška  |  Območje sejemske dejavnosti na odprtih površinah bo moralo biti ograjeno   |   Po festivalu čokolade poznana Radovljica dočakala prvo čokoladnico  |   Intereuropa v devetih mesecih s strmo rastjo dobička  |  V prvih osmih mesecih leta trgovina z agroživilskimi proizvodi zabeležila rast  |  Ministrska konferenca WTO zaradi nove različice novega koronavirusa preložena  |  Cestni tovorni promet lani upadel  |  CEO Summit revije InStore v sredo v Beogradu z bogatim programom  |  Združenje nemških gospodarskih zbornic poziva k reformam Svetovne trgovinske organizacije  |  Kmetijsko ministrstvo išče koncesionarja za javno svetovalno službo v čebelarstvu  |  Črni petek po zahvalnem dnevu uradno sprožil praznično prodajno sezono  |   Podgoršek ob dnevu oljke poudaril vrhunskost slovenskih pridelovalcev  |  Potrdili novelo zakona o trošarinah  |  KGZS vztraja pri dodatnih sredstvih za kmetijstvo v prihodnjih petih letih  |  Aldi bo odprl 100 novih trgovin  |  DZ prepovedal plastične proizvode za enkratno uporabo   |   Kavzar iz Gorenja Hisense: "Slabo poznavanje Slovenije v ZAE"   |   ||
   

Slovenija: Haier odslej tudi v Sloveniji

26.10.2021
Največji proizvajalec gospodinjskih aparatov, blagovna znamka Haier je prisotna na vseh petih celinah, v več kot 160 državah, v katerih ima 25 industrijskih parkov, 10 raziskovalnih in razvojnih centrov in približno 100.000 zaposlenih.

Z uresničevanjem vizije poslovanja, da postane vodilna blagovna znamka na evropskem trgu, je letošnjo jesen svoje izdelke ponudila tudi slovenskemu potrošniku.  Carmine Infante, regijski direktor podjetja Haier (desno na fotografiji): "Povprečen slovenski potrošnik je zelo zahteven, še posebej, kar se tiče kakovosti, in ravno tu vidim velik potencial podjetja Haier v Sloveniji. Prepričan sem, da bodo izdelki Haier, s svojo kakovostjo, navdušili še tako zahtevnega kupca in da bo Haier postal ena vodilnih blagovnih znamk gospodinjskih aparatov tudi v Sloveniji." Podjetje sledi filozofiji Zero distance, s katero svojim kupcem nenehno ponuja izdelke, ki sledijo ritmom sodobnega doma. Glavni cilj podjetja Haier je postati vodilni proizvajalec pametnih gospodinjskih aparatov na področju IoT (Internet of things – internet stvari).

Ob uradni predstavitvi blagovne znamke Haier v trgovinah Harvey Norman je direktorica Harvey Normana Melissa Wilson (levo na fotografiji), povedala:  

"V panogi trgovine na drobno smo vedno na misiji prepoznati in predstaviti priznane svetovne blagovne znamke svojim strankam. Zaradi zelo podobne zavezanosti h kakovosti izdelkov in višjim standardom ter ker imata Harvey Norman in Haier globalno že dobro razvit poslovni odnos, se nam je zdelo logično, da to zelo uspešno sodelovanje nadaljujemo tudi v Sloveniji. Izjemno ponosni smo, da so Haier aparati na ogled v naši prenovljeni ljubljanski Super trgovini ter v ostalih štirih Harvey Norman trgovinah po Sloveniji in veselimo se razvijanja tega odličnega partnerstva v prihodnjih mesecih in letih."

S prihodom blagovne znamke Haier se Slovencem ponuja dodatna možnost nakupa izdelkov podjetja, uvrščenega na lestvico največjih svetovnih družb Fortune Global 500.


Nazaj
 


 
 
 
back to top