IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Srbija: HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019

20.03.2019
Konferenca bo potekala še drugo leto zapored, in sicer 21. marca v Beogradu v hotelu Hyatt Regency v organizaciji revije InHotel oz. založniške hiše INB2B Media (izdaja še reviji InStore in InHoreco). Hotel Summit Srbija predstavlja osrednji kraj zbiranja gostinskih delavcev in je največji letni dogodek hospitality industrije v Srbiji.
 
 
Cilj konference Hotel Summit Srbije je spremljati najsodobnejše primere dobrega in inovativnega poslovanja ter aktualne trende v hospitality industriji v Srbiji, regiji in na svetu.
 
Več kot 15 mednarodnih govornikov iz Velike Britanije, Rusije, Nemčije, Francije, Madžarske, Slovenije, Hrvaške in Srbije in več kot 300 udeležencev iz več kot 5 držav.

Kot glavni govornik se bo predstavil Arne Klehn, multi-property generalni menedžer Mariott Hotela in Mariott International Appartments v okviru Skupine Mariott International v Budimpešti.

 
Teme:

 
Kateri so tisti mega trendi, ki bodo oblikovali področje hospitalityja v naslednjih letih in kako lahko njihovo razumevanje pomaga hotelirjem, da prilagajajo poslovanje in ga naredijo še bolj naprednega? 
 
Kaj za hotelirje pomeni ustvarjanje partnerskega razmerja, ki spodbuja individualne vrednosti hotelskih blagovnih znamk in zagotavlja ekstenzijo v formi svetovalne ali operativne podpore? 
 
Slovenija je med državami, ki z velikim uspehom gradijo koncept glampinga oziroma luksuznega kampiranja. Hrvaška je z nekaterimi primeri uspešno revitalizirala svoj turizem v termah. Kaj se lahko Srbija nauči od svojih sosed? 
 
V časovnem obdobju januar-avgust 2018 je bilo v Srbiji skupno 6,646.888 nočitev, od česar so domači turisti dosegli 62 %, tujci pa v veliki večini prihajajo iz BiH, Črne gore, Turčije, Romunije, Nemčije, Kitajske ...  
 
Ekskluzivno raziskovanje agencije Ipsos za prihajajoči Hotel Summit nam bo pokazalo, kaj si turisti mislijo o Srbiji in kako jo vidijo tujci z njihovimi (tujimi) očmi. Da bi gost v določenem hotelu prespal, mora najprej nekje preživeti dan. Udeleženci bodo lahko prisluhnili temam, ki zadevajo poznavanje upravljanje s posameznimi kraji v Srbiji in kje se lahko doseže večji napredek. 
 
Kako kombiniranje dolgoročnih strategij s kratkoročnimi rešitvami prinaša želene rezultate v procesih upravljanja s prihodki in ali je upravljanje s hoteli umetnost, ki jo upravljajo s čustvi ali določena znanost, ki jo upravljajo s formulami in številkami? 
 
Na konferenci bomo dodatno namenili pozornost spletu in njegovemu pomenu za doseganje poslovnih ciljev, a tudi na primeru enega londonskega hotela pokazati, kako inovativen pristop prinaša uspeh na izjemno zahtevnem in konkurenčnem trgu.
 
 
POPOLN PROGRAM IN PRIJAVE

Nazaj
 


 
 
 
back to top