IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Svet: Greenpeace:"Največji onesnaževalci s plastiko so..."

11.10.2018
Pijačarska velikana Coca-Cola in PepsiCo ter švicarski koncern Nestlé so, sodeč po študiji okoljevarstvene organizacije Greenpeace, največji krivci onesnaženja planeta s plastiko.
 
 
V sodelovanju z gibanjem za čisto Zemljo "Break Free From Plastic", je Greenpeace pred kratkim organiziral obsežno čistilno akcijo pobiranja plastike na 239 različnih koncih sveta, v 42 državah. Udeleženci so v naravi pobrali kar 187.000 kosov plastične nesnage.
 
Največji proizvajalec pijač na svetu, Coca-Cola, je bila med najpogosteje pobranimi plastenkami, poroča Greenpeace. Menda naj bi smeti njenih blagovnih znamk našli v 40 od skupno 42 državah. "Akcija je dokazala, da imajo velike korporacije še kako prste vmes pri uničevanju planeta," je povedal globalni koordinator za gibanje "Break Free From Plastic", Von Hernandez.
 
Najbolj pogosto odvržen tip plastike je bil polistiren, ki ga proizvajalci uporabljajo za kavne lončke, na drugo mesto pa se je uvrstila klasična plastenka (PET). "Tudi mi si prizadevamo za isti cilj odstranitve plastike iz oceanov, tako da smo pripravljeni prevzeti naš del odgovornosti pri tem pomembnem izzivu," je povedal predstavnik Coca-Cole. Pri ameriškem velikanu so se zavezali k temu, da do leta 2030 vsako prodano plastenko in pločevinko kupci vrnejo, zato da jo bo družba lahko reciklirala.
 
Sicer pa so vsa tri podjetja na "zatožni klopi" sporočila, da se bodo na tem področju do leta 2025 potrudila izboljšati. Coca-Cola bo za vse embalaže omogočila reciklažo, Nestlé pravi, da bo izdelke možno bodisi reciklirati ali pa ponovno uporabiti, PepsiCo obljublja tudi kompostiranje embalaže oziroma biološko razgradljivost.


Nazaj
 


 
 
 
back to top