IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Nemčija: GfK: “Nemci neradi kupujejo živila prek spleta“

11.02.2019
Nemški kupci ne kupujejo živil prek spleta. To je pokazala GfK študija, kjer so ugotovili, da vsega 3% vprašanih redno kupuje hrano prek spleta. Dve tretjini (63%) jih ne razmišlja niti  o digitalni možnosti nakupov v supermarketu.
 
Namesto tega cenijo bližino svoje lokalne trgovine (64%) in se radi dotikajo izbranih proizvodov (57%), izogibajo se dragim stroškom dostave (24%) in se naslanjajo na boljšo kvaliteto in svežino proizvodov (20%).
 
Po drugi strani pa so se dokopali do podatka,  da se je vsak, ki se je vendare odločil za nakup prek spleta, odločil zatem kmalu tudi, da bo to storil znova. Več kot polovica tistih, ki so živila prek spleta že kupili, se jih je odločilo, da take nakupe ponovijo. Predvem to počnejo radi potrošniki zdrave hrane. Več kot polovica vprašanih (53%) jih je že naročilo hrano na spletu.

Spletni kupci cenijo praktičnost (49%) in fleksibilnost nakupovanja (31%) in dostave na želene lokacije (32%). Ob tem izpostavljajo, da imajo korist od boljše ali ekskluzivnejše dostopnosti specialitet (26%) in ponudb (24%) ter da so na boljšem zaradi spremenljivih rokov dostav (23%).

Za Nemce sta sicer najvišji kriterij za izbor krajev nakupov čistoča (64%) in bližina (50%).
 
Predvsem pa imajo tadi sveže izdelke (42%) ter da so cene nizke (40%) in da so prijazni zaposleni  trgovci (37%).


Nazaj
 


 
 
 
back to top