IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 28.02.2021 || InStore št. 91 na poti k naslovnikom  |  InStore BiH 4.marca organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Spar zavetiškim živalim podaril hrano v vrednosti 10.000 evrov  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  GZS bo od aprila dalje vodil Cantarutti  |  Spar odprl supermarket v Ivanić-Gradu  |  Podjetje Chocollama izdelalo prvo srbsko organsko in vegansko čokolado  |  Kaufland na Hrvaškem "zapičil 42. zastavico"  |  Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade  |  V ponedeljek odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Sklad Bill&Melinda Gates prodal vse delnice Alibabe  |  Ribola v Šibeniku odprla preurejen supermarket  |  AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje  |  V času pandemije Američani "navalili" na zamrznjeno hrano  |  Covid-19 lani oklestil prodajo v storitvenih dejavnostih in trgovini  |  Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |   ||
   

Slovenija: GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"

20.01.2021
GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) v sodelovanju z družbo Mercator v okviru pobude Zaveza odgovornosti spodbuja k izbiri izdelkov izboljšane hranilne sestave. Izdelki z manj sladkorja, soli, maščob ter z več prehranskimi vlakninami, vitamini in minerali postajajo vse bolj dostopni. Slovenski potrošniki lahko na Mercatorjevih policah izbirajo med več kot 100 izdelki lokalnih dobaviteljev, ki izpostavljajo prehranske prednosti svojih blagovnih znamk. 
 
 
Namen strateške usmeritve projekta Zaveza odgovornosti je spodbuda dodatne izpostavljenosti živil izboljšane hranilne sestave na trgovskih policah, povečane stopnje ozaveščenosti o pomenu uživanja živil izboljšane hranilne sestave ter spodbuda izbire tovrstnih izdelkov pri potrošnikih.  
 
Zaveza odgovornosti se razvija že od leta 2015 in je v preteklem obdobju dosegla pomemben napredek na področjih informiranja potrošnikov, razvoja novih, prilagojenih živilskih izdelkov, s pridružitvijo Mercatorja v začetku leta 2021 pa GZS-ZKŽP pričakuje tudi bolj univerzalno dostopnost in še večjo izbiro izdelkov.
 
Živilska podjetja ne razvijajo le novih izdelkov, temveč izboljšujejo sestavo tudi obstoječim izdelkom, kadar je to le mogoče. Ponudba izdelkov izboljšane sestave se je v segmentu brezalkoholnih pijač v preteklih štirih letih povečala za 48 % (164 novih izdelkov z energijsko vrednostjo pod 34 kcal/100 ml), v segmentu mlečnih izdelkov pa v preteklih dveh letih za 27 % (32 novih izdelkov izboljšane sestave). 
 
Na trgu je večina takšnih izdelkov dodatno označenih z informacijami o njihovi energijski vrednosti in/ali hranilni sestavi že na prednji strani embalaže. Ob tem je GZS-ZKŽP izdala tudi katalog izdelkov izboljšane sestave.  dr. Tatjana Zagorc, direktorica GZS-ZKŽP: "S promocijsko kampanjo prenašamo glas živilske industrije do slovenskega potrošnika. Želimo mu približati prednosti izbora živil izboljšane hranilne sestave, ki so mu na voljo in ki so plod dela naših razvojnikov in živilskih tehnologov v podjetjih. Ponudba te kategorije izdelkov je iz leto v leto večja, kar odraža tudi Katalog živil izboljšane sestave, ki smo ga že drugo leto pripravili na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij. Verjamemo, da bomo s koordinirano komunikacijo do potrošnika vplivali na dvig zavedanja in stopnje informiranosti potrošnika, ki bo na ta način lažje izbiral in vključeval živila izboljšane hranilne sestave v vsakodnevno prehrano. Na ta način bo prepoznal njihove prehranske prednosti, hkrati pa dal priznanje slovenskim živilskih podjetjem, ki spremljajo trende in odgovorno razvijajo nove izdelke ter širijo med drugim ponudbo živil izboljšane sestave na slovenskem trgu."
 
Branko Micić, izvršni direktor prodaje pri družbi Mercator: "Verjamemo, da je Mercatorjeva podpora projektu Zaveza odgovornosti ključna, saj spodbujamo boljše nakupne odločitve tam, kjer je to najbolj pomembno, torej v trgovini. Zato smo ta projekt vključili v našo največjo platformo Moje znamke, ki odraža pomen dolgoročnega sodelovanja Mercatorja s slovenskimi dobavitelji, kupci pa jo že dobro poznajo. Ker gre za vrste izdelkov, ki so tako rekoč v večini košaric, želimo doseči kar najširši krog ljudi, njihova odločitev za izdelke izboljšane hranilne sestave pa je dobra za vse."

Nazaj
 


 
 
 
back to top