IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Med desetimi največjimi onesnaževalci s plastiko so...  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |   ||
   

Velika Britanija: GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov

21.06.2019
 Britanski proizvajalec GlaxoSmithKline (krajše GSK) je začel projekt odprodaje določenih blagovnih znamk, s katerimi želi zaslužiti okoli milijardo funtov oziroma 1,13 milijarde evrov, s čimer želijo prestrukturirati kategorijo zdravil, poroča Reuters.
 
 

 
Podjetje s sedežem na Otoku je svoja zdravila, ki jih lahko v lekarnah ali trgovinah stranke kupijo preko pulta (OTC products) razdelilo na tri skupine in najelo manjšo banko Greenhil, da za njih poišče primerne kupce. Na začetku tega tedna je omenjena banka za GSK začela ponujati zdravila pod okriljem družbe s poreklom iz Latinske Amerike in znamko izdelkov za nego kože Physiogel.
 
Tretja skupina vsebuje zdravila s poreklom iz območja Evrope in jih bo Greenhil začel ponujati jeseni, po precej višji ceni, saj so zanje menda zainteresirani investitorji zasebnega kapitala.GSK racionalizira svojo ponudbo izdelkov, saj se v drugi polovici letošnjega leta pripravlja na združitev poslovanja z velikanom Pfizerjem, s čimer bo ustvaril vodilno družbo na trgu, ki bo usmerjena predvsem v rast na trgih Kitajske in ZDA.
 
GSK je v svetu dobrin široke potrošnje znan predvsem po zobnih pastah Aquafresh, Sensodyne in Parodontax ter obližih za odvajanje od kajenja Nicorette.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top