IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.02.2018 || Lanska suša povzročila za 65,3 milijona evrov škode  |  Dm postavlja novo strategijo  |  "Coop Swiss" podpira organsko  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Waitrose predstavlja linijo Good Health  |  Biedronka z linijo goBIO  |  Rekordni poslovni rezultati za Henkel  |  Slavonski kulen iz CM bo postal kulen z dežele  |  Mastercard: "Kupci pripravljeni na plačevanje z nosljivimi napravami"  |  Natisnjena 62. številka revije InStore že na poti k naslovnikom  |  Zadruge v odkup preostale dobre četrtine Mlekarne Celeia  |  Plenković napovedal položaj Agrokorjevega (namestnika) pooblaščenca za naslednji teden  |  Od srede nova dm prodajalna v Ajdovščini  |  Vinagov kompleks še vedno ni našel kupca  |  Počivalšek za Bloomberg: "Za Mercator je več zanimanja"  |  V Dublinu včeraj in danes okrogla miza o trgovini v prihodnosti  |  Marca prihaja trgovina Sweet Tooth za ljubitelje sladkarij  |  Walmart z manjšim dobičkom, a višjimi (minimalnimi) plačami   |  DIA s prodajo v višini desetih milijard evrov  |  Majid Al Futtaim odpira še sto objektov pod franšizo Carrefour  |   ||
   

Hrvaška: Franck z rastjo prodaje za osem odstotkov

13.09.2017

Največji hrvaški proizvajalec kave Franck je navkljub padcu prodaje prek "kanalov" Agrokorja, zabeležil rast prodaje v višini 8 odstotkov glede na enako obdobje leto pred tem. Povečali so prodajo in trži delež v najbolj pomembnih  kategorijah proizvodov na Hrvaškem in na največjih izvoznih trgih. 

 
 
 

"Po zadnjih podatkih analitične hiše Nielsen, je podjetje v drugem kvartalu tega leta na Hrvaškem dodatno povečalo prodajo v kategoriji mlete kave za 5,4 odstotkov kar zadeva količino in za 3 odstotke kar zadeva skupno vrednost. S tem je Franck znova potrdil in utrdil položaj absolutnega liderja v tej kategoriji na Hrvaškem, s 55-timi odstotki tržnega deleža",so sporočili iz Francka.

Rast prodaje so dosegli tudi v kategoriji čaja in sicer za 2,3 odstotka kar zadeva količino ter 3,6 odstotke skupne vrednosti, njihov tržni delež v tej kategoriji pa se je povzpel na skoraj 56 odstotkov.V HoReCa kanalu, v kategoriji espresso kave ima Franck več kot 45 odstotkov tržega deleža z največjo letno rastjo  posameznega koledarskega leta z več kot desetodstotnim točkovnim izkupičkom, so še sporočili iz podjetja.

Na slovenskem trgu je podjetje doseglo rast v kategoriji mlete kave skupaj z rekordnu realizacijo v instant "cappuccinih". Na trgu Slovenije so na začetku leta zaključili integracija dveh podjetij, Franck pa ju je prevzel konec lanskega leta. To sta Moja Kava, distributer italijanskega "espressa" ter Ellegi, podjetje za proizvodnjo in distribucijo "espressa Bar 2000".

Na BiH trgu Franck dosega načrtovane rezultate v vseh kategorijah, rast pa beležijo tudi na ostalih trgih (Srbije in Črne gore, v Albaniji, Makedoniji in na Kosovu).

Iz Francka dodajajo še to,da se širijo na skandinavske trge, v Kuvajt ter tudi na police 150-tih Walmartovih trgovin v ZDA. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top