IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.06.2018 || Gorivo se je opolnoči pocenilo  |   Možna kupca Mercatorja tudi hrvaška Adris in Atlantic Grupa  |  Amazon na Irskem odpira 1000 novih delovnih mest  |  Coop bo živila dostavljal z Volvo tovornjaki na električni pogon  |  Izjemno desetletje za proizvajalca tunine Calvo (VIDEO)  |  Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič (Rok's nut butter)  |  Proizvodnja kozjega mleka lani večja za 4,4 odstotka  |  Velpro podpisal pogodbo o sodelovanju z manjšimi trgovci  |  Hofer zagnal projekt 1, 2, 3, GREMO!  |  Razočaranje zaradi krčenja proračuna za kmetijstvo  |  Petrol do leta 2022 z več kot petmilijardno prodajo  |  Eurospin kmalu odpira trgovino v Sežani  |  Poletna vinska razvajanja v staro Ljubljano privabila 5000 obiskovalcev   |  Pšenice bo letos manj, kakovost slabša, cene neznanka  |  NT Bolero odprl obrat za predelavo sadja v Topoli  |  V Agrokorju soglasno potrdili dogovor o prestrukturiranju  |  22 slovenskih podjetij po posle v Nemčijo  |  L'Óreal želi postati svetovni lider v proizvodnji dišav  |  Zadrugam v pomoč aplikacija za skupno nabavo repromateriala  |  Podravki nagrada CROPAK za Dolcelo Cake2Go  |   ||
   

Hrvaška: Franck z rastjo prodaje za osem odstotkov

13.09.2017

Največji hrvaški proizvajalec kave Franck je navkljub padcu prodaje prek "kanalov" Agrokorja, zabeležil rast prodaje v višini 8 odstotkov glede na enako obdobje leto pred tem. Povečali so prodajo in trži delež v najbolj pomembnih  kategorijah proizvodov na Hrvaškem in na največjih izvoznih trgih. 

 
 
 

"Po zadnjih podatkih analitične hiše Nielsen, je podjetje v drugem kvartalu tega leta na Hrvaškem dodatno povečalo prodajo v kategoriji mlete kave za 5,4 odstotkov kar zadeva količino in za 3 odstotke kar zadeva skupno vrednost. S tem je Franck znova potrdil in utrdil položaj absolutnega liderja v tej kategoriji na Hrvaškem, s 55-timi odstotki tržnega deleža",so sporočili iz Francka.

Rast prodaje so dosegli tudi v kategoriji čaja in sicer za 2,3 odstotka kar zadeva količino ter 3,6 odstotke skupne vrednosti, njihov tržni delež v tej kategoriji pa se je povzpel na skoraj 56 odstotkov.V HoReCa kanalu, v kategoriji espresso kave ima Franck več kot 45 odstotkov tržega deleža z največjo letno rastjo  posameznega koledarskega leta z več kot desetodstotnim točkovnim izkupičkom, so še sporočili iz podjetja.

Na slovenskem trgu je podjetje doseglo rast v kategoriji mlete kave skupaj z rekordnu realizacijo v instant "cappuccinih". Na trgu Slovenije so na začetku leta zaključili integracija dveh podjetij, Franck pa ju je prevzel konec lanskega leta. To sta Moja Kava, distributer italijanskega "espressa" ter Ellegi, podjetje za proizvodnjo in distribucijo "espressa Bar 2000".

Na BiH trgu Franck dosega načrtovane rezultate v vseh kategorijah, rast pa beležijo tudi na ostalih trgih (Srbije in Črne gore, v Albaniji, Makedoniji in na Kosovu).

Iz Francka dodajajo še to,da se širijo na skandinavske trge, v Kuvajt ter tudi na police 150-tih Walmartovih trgovin v ZDA. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top