IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Slovenija/Ukrajina: Fitch: "Nakup Perutnine Ptuj je za MHP koristen!"

30.11.2018
Ukrajinski MHP ima že dogovorjen posel za prevzem Perutnine Ptuj in sedaj čaka samo še na zeleno luč slovenske Agencije za zaščito konkurence. 

 
V agenciji Fitch menijo, da gre za zelo koristen poslovni profil ukrajinskega podjetja in da ta nakup še zdaleč ne bo škodil finančnemu ugledu MHP. Mednarodna bonitetna agencija ocenjuje, da imata MHP in Perutina podobne poslovne modele.
 
Obe podjetji sta vertikalno integrirani, od proizvodnje hrane za živali do vzreje perutnine in obdelave mesa. Ob tem se nakup Perutnine vklaplja v strategijo MHP v smislu okrepitve prisotnosti izven Ukrajine, predvsem seveda v Evropski uniji.
 
Tudi v smislu povečanja prodaje in prihodkov od proizvodov z dodano vrednostjo. V Fitchu ocenjujejo, da bo Perutnina predstavljala okoli 20 odstotkov prodaje in skoraj 10 odstotkov EBITDA (dobiček, pridobljen pred obračunom obresti in amortizacije) v konsolidiranem fiskalnem letu 2018 in da bo s tem omogočil MHP-ju, da generira dve tretjini prihodkov in skoraj 60 odstotkov EBITDA izven Ukrajine.
 
Agencija Fitch, ki je ena od treh velikih globalnih neodvisnih agencij za kreditni rating, poudarja finančno moč podjetja MHP, ki načrtuje vložiti 200 milijonov evrov v napredek proizvodne baze svojega novega partnerja.
 
Pri Fitchu poudarjajo, da bo imela MHP veliko večjo dobičkonosnost kot drugi veliki mednarodni predelovalci mesnih izdelkov, kot sta ameriški podjetji Tyson in Smithfield.
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top