IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Slovenija: Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)

14.08.2019
Smučar prostega sloga Filip Flisar je na povabilo Atlantic Grupe sprejel serijo poletnih izzivov, pripravljenih v duhu Argete, blagovne znamke namazov in paštet. 
 
 
Serijo spletnih videov bodo vsako sredo in petek v avgustu predvajali na Argetinem Facebooku, kjer bodo svoj del opravili tudi gledalci, saj se bodo s pravilno napovedanimi rezultati izzivov potegovali za Argetine nagrade.
 
Na preizkušnji ni bila le Filipova telesna pripravljenost, temveč tudi zbranost, ritem, natančnost, hitrost in še marsikaj drugega, kar na tekmah odloča o zmagovalcu.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top