IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.03.2021 || Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  Lidl na Slovenčevi ulici čaka jutrišnjo otvoritev  |  InStore BiH jutri organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |  V Zagorju pripravljajo posode za odpadno jedilno olje  |  V Ajdovščini bodo prenovili mestno tržnico  |  ZANIMIVOST: Tudi v Angliji gojijo beluše  |  Lidl odpira veliko distribucijsko središče v Lapovu  |  Migros uvedel lastno blagovno znamko veganske hrane  |  Žabka odprla trgovino št. 7000 na Poljskem  |  Počivalšek na virtualnem zasedanju ministrov EU za trgovino  |  Meje ostajajo zaprte še vsaj do sredine junija  |  Nov Spar odpirajo jutri v Novem mestu  |  Spletna prodaja živil bo letos presegla 100 milijard dolarjev!  |  Estonija zaostruje ukrepe proti pandemiji, Litva jih rahlja  |  Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |   ||
   

Slovenija: Festival Zlati boben se predstavlja v novi preobleki

08.01.2021
Mednarodni kreativni festival Zlati boben se predstavlja v novi preobleki, ki je delo ekipe DROM agency. Nova podoba nagovarja k drugačni, boljši prihodnosti, tudi oglaševalske industrije.
 
 
Kot menijo organizatorji Zlatega bobna, ki bo med 13. in 15. oktobrom 2021 v Portorožu, je zdaj čas, da pritisnemo na gumb in ponovno zaženemo prihodnost. Toda kako to storiti? Njihov odgovor je: "Najprej moramo oceniti stanje naše industrije, pogledati, kaj smo se naučili v teh izzivalnih časih, in ugotoviti, ali se je spremenil tudi naš pogled na kreativnost. Vprašati se moramo, kaj moramo v prihodnosti delati drugače, da nam bo uspevalo. Ali naj odslej uporabljamo drugačen ton komunikacije? Preko katerega komunikacijske kanala naj posredujemo svoja sporočila? Kako naj v teh nestabilnih časih vnaprej načrtujemo naše aktivnosti? Kako naj ponovno zanetimo iskrico kreativnosti? In, kar je najpomembneje, kako naj na prihodnost gledamo bolj optimistično?"
 
V skladu s tem razmišljanjem je tudi nova podoba Zlatega bobna razigrana in pozitivna. "Hvaležni smo, da je za podobo festivala vrsto let skrbela ena najuglednejših in najizkušenejših agencij pri nas, Luna TBWA, ki je na tem področju postavila mnogo novih mejnikov. Z letom 2020 pa se nam je pridružila DROM agency, ki je z novo podobo dobesedno uspela uokviriti esenco transformacije festivala. Podoba tako odraža smer, ki jo bo festival zasledoval, to je v prvi vrsti nagovor mlajših udeležencev, spremembo tekme in format kongresnega programa," je za MM povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske gospodarske zbornice in predsednica festivala Zlati boben.
 
Kot dodaja, Zlati boben z novo podobo jasno sporoča, da stopa v novo ero in se ne ozira nazaj: "Zre v prihodnost. Slednje najbolj odražajo intenzivne, a predvsem sveže in s pozitivnim nabojem odete barve, s katerimi smo postavili nove temelje in na katerih bomo gradili drugačno prihodnost festivala, kot smo je bili vajeni."

Nazaj
 


 
 
 
back to top