IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   ||
   

Italija: Ferrero za 1.16 milijarde evrov odkupil znamko Keebler cookies

30.07.2019
Podjetje Kellogg Co, sicer najbolj znano po svojih kosmičih, je svojo blagovno znamko Keebler cookies tudi uradno prodalo italijanskemu velikanu Ferrero.
 
 
 
Skupina Ferrero je za prevzem odštela 1.3 milijarde dolarjev oziroma 1,16 milijarde evrov, poleg omenjene blagovne znamke piškotov pa Kellogg prodaja še posel s sadnimi prigrizki, korneti in testom za pite. Ferrero si tako odslej lasti naslednje blagovne znamke: Keebler, Mother's, Famous Amos, Murray's in Murray's Sugar Free, prav tako pa tudi piškote, Girl Scouts.
 
Vsi proizvajalci, ki jih ameriški Kellogg prodaja, so v letu 2018 skupno ustvarili 900 milijonov dolarjev, kar naj bi dobiček na delnico podjetju zmanjšal za približno 5 odstotkov.
 
"Ta dezinvesticija je še ena v vrsti potez prenove oziroma preoblikovanja našega portfelja, kar bo prineslo manjšo kompleksnost ponudbe, bolj targetirano vlaganje in nasploh rast," je že aprila povedal predsednik uprave in hkrati direktor podjetja, Steve Cahillane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top