IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Italija: Ferrero za 1.16 milijarde evrov odkupil znamko Keebler cookies

30.07.2019
Podjetje Kellogg Co, sicer najbolj znano po svojih kosmičih, je svojo blagovno znamko Keebler cookies tudi uradno prodalo italijanskemu velikanu Ferrero.
 
 
 
Skupina Ferrero je za prevzem odštela 1.3 milijarde dolarjev oziroma 1,16 milijarde evrov, poleg omenjene blagovne znamke piškotov pa Kellogg prodaja še posel s sadnimi prigrizki, korneti in testom za pite. Ferrero si tako odslej lasti naslednje blagovne znamke: Keebler, Mother's, Famous Amos, Murray's in Murray's Sugar Free, prav tako pa tudi piškote, Girl Scouts.
 
Vsi proizvajalci, ki jih ameriški Kellogg prodaja, so v letu 2018 skupno ustvarili 900 milijonov dolarjev, kar naj bi dobiček na delnico podjetju zmanjšal za približno 5 odstotkov.
 
"Ta dezinvesticija je še ena v vrsti potez prenove oziroma preoblikovanja našega portfelja, kar bo prineslo manjšo kompleksnost ponudbe, bolj targetirano vlaganje in nasploh rast," je že aprila povedal predsednik uprave in hkrati direktor podjetja, Steve Cahillane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top