IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 19.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |   ||
   

Francija/Italija: Ferrero z znamkama Raffaello in Rocher zavil v kategorijo sladoledov

08.03.2021
Italijanski proizvajalec sladkih prigrizkov Ferrero je (zaenkrat le) za francoski trg lansiral čokoladni sladoled in s tem vstopil v neko novo kategorijo. Čokolada na palčki je kupce v določenih trgovinah presenetila v treh verzijah - Raffaello ter Ferrero Rocher v temni in klasični različici.
 
 
Raffaello sladoled je po vzoru svojega klasičnega čokoladnega "brata" oblit s kokosovimi koščki in narezanimi mandlji, znotraj se nahaja kokosov sladoled. Ferrero Rocher ponuja lešnikov sladoled, ki ga obliva temna ali pa navadna čokolada, tako kot je to praksa pri čokoladni inačici posladka. Izdelke lahko kupci dobijo v pakiranju po štiri, trgovinska cena je 3,89 evra.
 
Corriere della Sera poroča, da za zdaj Ferrero še ni sporočil, ali namerava izdelke ponuditi tudi v Italiji in na ostalih trgih, kjer je Ferrero s svojimi izdelki prisoten. To ni prvi poskus koncerna v kategoriji sladoledov. Naj spomnimo, da je Ferrero leta 2017 v sodelovanju z Unileverjem predstavil pet sladoledov pod blagovno znamko Kinder in jih ponudil v Italiji, Franciji, Avstriji, Nemčiji ter Švici.
 
Trg industrijsko proizvedenega sladoleda znaša 15 milijard evrov, v Italiji ustvarja 840 milijonov evrov, letno trgovci pri naših zahodnih sosedih prodajo okoli 2,2 milijardi kosov sladoleda.

Nazaj
 


 
 
 
back to top