IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Svet: Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade

18.01.2018
Nestlé in Ferrero sta se pogodila o tem, da prvi drugemu proda svoje poslovanje s čokolado v ZDA. Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Nutella, Kinder, Ferrero itd. bo za odkup odštel 2,4 milijarde evrov, s čimer postaja tretji največji proizvajalec čokolade na svetu, medtem ko se švicarski koncern čez lužo usmerja v proizvodnjo bolj zdravih živil. 
 
Nestle je divizijo posladkov oddal v roke italijanske družbe Ferrero, v portfelj pa sodijo (vsaj v ZDA) zelo dobro uveljavljene znamke čokoladic Buttefringer, 100Grand, Baby Ruth, Crunch in še nekatere ostale.
 
Za Ferrero to pomeni veliko naložbo, saj prevzema proizvodnjo izdelkov, ki letno pridela 760 milijonov evrov prihodkov, po drugi strani pa (je) k celotnim prihodkom Nestléja prispevala le odstotek.
 
Večina analitikov je pričakovala, da bo ta del poslovanja prevzel ameriški konkurent Hershey, ki v kategoriji vodi, a so očitno Italijani ponudili več. Ferrero načrtuje čim hitrejšo rast v svetovnem merilu (v zadnjem letu so prevzeli še dve ameriški podjetji), zato je prevzem prišel kot naročen.
 
Nestlé spreminja strategijo in že nekaj časa moči usmerja v prevzeme manjših družb, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bolj zdravih živil. Izvršni direktor Mark Schneider sledi sloganu "hrana, zdravje in dobro počutje", kar je posledica sprememb v okusu ljudi po svetu, pa tudi Američanov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top