IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Svet: Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade

18.01.2018
Nestlé in Ferrero sta se pogodila o tem, da prvi drugemu proda svoje poslovanje s čokolado v ZDA. Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Nutella, Kinder, Ferrero itd. bo za odkup odštel 2,4 milijarde evrov, s čimer postaja tretji največji proizvajalec čokolade na svetu, medtem ko se švicarski koncern čez lužo usmerja v proizvodnjo bolj zdravih živil. 
 
Nestle je divizijo posladkov oddal v roke italijanske družbe Ferrero, v portfelj pa sodijo (vsaj v ZDA) zelo dobro uveljavljene znamke čokoladic Buttefringer, 100Grand, Baby Ruth, Crunch in še nekatere ostale.
 
Za Ferrero to pomeni veliko naložbo, saj prevzema proizvodnjo izdelkov, ki letno pridela 760 milijonov evrov prihodkov, po drugi strani pa (je) k celotnim prihodkom Nestléja prispevala le odstotek.
 
Večina analitikov je pričakovala, da bo ta del poslovanja prevzel ameriški konkurent Hershey, ki v kategoriji vodi, a so očitno Italijani ponudili več. Ferrero načrtuje čim hitrejšo rast v svetovnem merilu (v zadnjem letu so prevzeli še dve ameriški podjetji), zato je prevzem prišel kot naročen.
 
Nestlé spreminja strategijo in že nekaj časa moči usmerja v prevzeme manjših družb, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bolj zdravih živil. Izvršni direktor Mark Schneider sledi sloganu "hrana, zdravje in dobro počutje", kar je posledica sprememb v okusu ljudi po svetu, pa tudi Američanov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top