IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Müller ima novega izvršnega direktorja  |  Danes je (prvič) svetovni dan čebel   |  Čebelarji z vsega sveta danes na srečanju v Žirovnici  |  Trgovec Dansk Supermarked ime spreminja v Salling Group  |  Po zaključenem 4. FMCG Summit-u v Skopju   |   Dobrote slovenskih kmetij od danes na Ptuju  |   Vinakoper dobitnik "šampiona" na 46.Prazniku refoška  |  Direktor Lidla v ZDA letos zapušča položaj  |  Odprtje prenovljene trgovine Mlinotest v Trnovem  |  Kroger podpisal partnerstvo z Ocadom  |  Danes 4. FMCG Summit Skopje  |  Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore  |  Samo še danes za (20%) cenejše prijave na 1. FMCG InStore Slovenija!  |   ||
   

Svet: Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade

18.01.2018
Nestlé in Ferrero sta se pogodila o tem, da prvi drugemu proda svoje poslovanje s čokolado v ZDA. Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Nutella, Kinder, Ferrero itd. bo za odkup odštel 2,4 milijarde evrov, s čimer postaja tretji največji proizvajalec čokolade na svetu, medtem ko se švicarski koncern čez lužo usmerja v proizvodnjo bolj zdravih živil. 
 
Nestle je divizijo posladkov oddal v roke italijanske družbe Ferrero, v portfelj pa sodijo (vsaj v ZDA) zelo dobro uveljavljene znamke čokoladic Buttefringer, 100Grand, Baby Ruth, Crunch in še nekatere ostale.
 
Za Ferrero to pomeni veliko naložbo, saj prevzema proizvodnjo izdelkov, ki letno pridela 760 milijonov evrov prihodkov, po drugi strani pa (je) k celotnim prihodkom Nestléja prispevala le odstotek.
 
Večina analitikov je pričakovala, da bo ta del poslovanja prevzel ameriški konkurent Hershey, ki v kategoriji vodi, a so očitno Italijani ponudili več. Ferrero načrtuje čim hitrejšo rast v svetovnem merilu (v zadnjem letu so prevzeli še dve ameriški podjetji), zato je prevzem prišel kot naročen.
 
Nestlé spreminja strategijo in že nekaj časa moči usmerja v prevzeme manjših družb, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bolj zdravih živil. Izvršni direktor Mark Schneider sledi sloganu "hrana, zdravje in dobro počutje", kar je posledica sprememb v okusu ljudi po svetu, pa tudi Američanov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top