IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Svet: Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade

18.01.2018
Nestlé in Ferrero sta se pogodila o tem, da prvi drugemu proda svoje poslovanje s čokolado v ZDA. Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Nutella, Kinder, Ferrero itd. bo za odkup odštel 2,4 milijarde evrov, s čimer postaja tretji največji proizvajalec čokolade na svetu, medtem ko se švicarski koncern čez lužo usmerja v proizvodnjo bolj zdravih živil. 
 
Nestle je divizijo posladkov oddal v roke italijanske družbe Ferrero, v portfelj pa sodijo (vsaj v ZDA) zelo dobro uveljavljene znamke čokoladic Buttefringer, 100Grand, Baby Ruth, Crunch in še nekatere ostale.
 
Za Ferrero to pomeni veliko naložbo, saj prevzema proizvodnjo izdelkov, ki letno pridela 760 milijonov evrov prihodkov, po drugi strani pa (je) k celotnim prihodkom Nestléja prispevala le odstotek.
 
Večina analitikov je pričakovala, da bo ta del poslovanja prevzel ameriški konkurent Hershey, ki v kategoriji vodi, a so očitno Italijani ponudili več. Ferrero načrtuje čim hitrejšo rast v svetovnem merilu (v zadnjem letu so prevzeli še dve ameriški podjetji), zato je prevzem prišel kot naročen.
 
Nestlé spreminja strategijo in že nekaj časa moči usmerja v prevzeme manjših družb, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bolj zdravih živil. Izvršni direktor Mark Schneider sledi sloganu "hrana, zdravje in dobro počutje", kar je posledica sprememb v okusu ljudi po svetu, pa tudi Američanov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top