IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

Svet: Ferrero postaja tretji največji svetovni proizvajalec čokolade

18.01.2018
Nestlé in Ferrero sta se pogodila o tem, da prvi drugemu proda svoje poslovanje s čokolado v ZDA. Proizvajalec izdelkov blagovnih znamk Nutella, Kinder, Ferrero itd. bo za odkup odštel 2,4 milijarde evrov, s čimer postaja tretji največji proizvajalec čokolade na svetu, medtem ko se švicarski koncern čez lužo usmerja v proizvodnjo bolj zdravih živil. 
 
Nestle je divizijo posladkov oddal v roke italijanske družbe Ferrero, v portfelj pa sodijo (vsaj v ZDA) zelo dobro uveljavljene znamke čokoladic Buttefringer, 100Grand, Baby Ruth, Crunch in še nekatere ostale.
 
Za Ferrero to pomeni veliko naložbo, saj prevzema proizvodnjo izdelkov, ki letno pridela 760 milijonov evrov prihodkov, po drugi strani pa (je) k celotnim prihodkom Nestléja prispevala le odstotek.
 
Večina analitikov je pričakovala, da bo ta del poslovanja prevzel ameriški konkurent Hershey, ki v kategoriji vodi, a so očitno Italijani ponudili več. Ferrero načrtuje čim hitrejšo rast v svetovnem merilu (v zadnjem letu so prevzeli še dve ameriški podjetji), zato je prevzem prišel kot naročen.
 
Nestlé spreminja strategijo in že nekaj časa moči usmerja v prevzeme manjših družb, ki se ukvarjajo s proizvodnjo bolj zdravih živil. Izvršni direktor Mark Schneider sledi sloganu "hrana, zdravje in dobro počutje", kar je posledica sprememb v okusu ljudi po svetu, pa tudi Američanov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top