IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |   ||
   

Slovenija: Fama nadaljuje z uspešnim poslovanjem

16.09.2020
Primorsko trgovsko podjetje Fama Vipava tudi v času "korone" uspešno posluje. Rezultati za prvih osem mesecev letošnjega leta so pozitivni. Prodaja je znašala 16.5 milijona €, kar je za 6.17 % več kot v letu 2019.
 
 
V času korona karantene je podjetje sicer izgubilo kar 400 kupcev gostincev, ki so imeli tri mesece zaprte svoje lokale. Toda v tem obdobju so ta izpad prodaje nadomestili z večjo prodajo v svoji maloprodajni mreži. Potrošniki so se masovno odločali za nakupe v manjših podeželskih marketih podjetja.
 
Ocenili so, da so te lokacije za njih bolj varne in praktične. Pa tudi ponudba v teh marketih je, tako po asortimanu, kot tudi po konkurenčnih cenah, zadovoljila njihova pričakovanja. Še posebno pa veseli dejstvo, da je večje število kupcev, ostalo reden kupec podjetja tudi po koncu karantene.
 
Fama Vipava tudi nadaljuje s prenovo svojih marketov. Pravkar je bila zaključena prenova supermarketa v Vipavi. Tudi tu je bila zamenjana in povečana vsa hladilna in zamrzovalna tehnika, ki je energetsko varčna. Tako podjetje sledi trendom v prodaji, saj se te blagovne skupine že več let povečujejo.
 
V celoti je bila prenovljena tudi delikatesa, ki sedaj zagotavlja še večjo svežino v ponudbi. Nova profesionalna peč pa cel dan svež in hrustljavo zapečen kruh. Prenovljen je bil tudi oddelek sadja in zelenjave.
 
Kupci so nad prenovo navdušeni, kar se že kaže na rezultatih prodaje. Celovito prenovo maloprodajne mreže ob 30. obletnici podjetja bo zaključila še prenova marketov v Knežaku in Ozeljanu. Za vse investicije je podjetje namenilo skoraj 2 milijona €. V letu 2021 pa načrtujejo otvoritev kakšnega novega marketa na področju Primorske.

Nazaj
 


 
 
 
back to top