IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Slovenija: Fama lani prodajo povečala za skoraj 10 odstotkov

23.04.2019
Trgovsko podjetje Fama iz Vipave še naprej uspešno posluje. V letu 2018 so tako uspeli povečati realizacijo kar za 8.34 % oziroma na 20.360.282 evrov. 
 
Dobiček iz poslovanja je bil večji za 48.80 %, ki pa je še vedno nižji od povprečja v panogi. Realizacijo so povečali v obeh glavnih dejavnostih podjetja. Sektor maloprodaje je realizacijo povečal tudi na račun novih poslovnih enot in sicer: marketa na Humu v Goriških Brdih, marketa v Vanganelu pri Kopru in v Obrovu v Brkinih.
 
Odločitev za otvoritev se je izkazala za pravilno, saj vsi trije marketi že poslujejo pozitivno. Na rast realizacije v dejavnosti veleprodaje je vplivalo več dejavnikov. Omeniti je potrebno nove programe in zastopstva, ki so se izkazala za uspešna oziroma jih je trg sprejel. Tu je še prodaja v okviru ZMTS – Združenja malih trgovcev Slovenije, ki je tudi v letu 2018 rasla in sicer za 27 %.
 
V letošnjem letu podjetje ne načrtuje novih otvoritev. Na to odločitev je vplivalo tudi izrazito negativno poslovno okolje po nastopu nove vlade. Predvsem pa številne nove in nepotrebne birokratske zahteve, ki jih uprava podjetja vse težje realizira.
 
Kljub temu je podjetje že uspelo prenoviti market v Bukovju. Vsa razpoložljiva sredstva pa bo letos namenilo za zamenjavo hladilne in zamrzovalne tehnike po večini marketov.
 
Fama Vipava ima trenutno 121 zaposlenih, ki v letošnjem letu načrtujejo za 2.1 % večjo realizacijo in poslovni izid na nivoju leta 2018. Kar pa bo velik izziv glede na visoko rast obveznosti in stroškov v letošnjem letu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top