IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Slovenija: Fama lani prodajo povečala za skoraj 10 odstotkov

23.04.2019
Trgovsko podjetje Fama iz Vipave še naprej uspešno posluje. V letu 2018 so tako uspeli povečati realizacijo kar za 8.34 % oziroma na 20.360.282 evrov. 
 
Dobiček iz poslovanja je bil večji za 48.80 %, ki pa je še vedno nižji od povprečja v panogi. Realizacijo so povečali v obeh glavnih dejavnostih podjetja. Sektor maloprodaje je realizacijo povečal tudi na račun novih poslovnih enot in sicer: marketa na Humu v Goriških Brdih, marketa v Vanganelu pri Kopru in v Obrovu v Brkinih.
 
Odločitev za otvoritev se je izkazala za pravilno, saj vsi trije marketi že poslujejo pozitivno. Na rast realizacije v dejavnosti veleprodaje je vplivalo več dejavnikov. Omeniti je potrebno nove programe in zastopstva, ki so se izkazala za uspešna oziroma jih je trg sprejel. Tu je še prodaja v okviru ZMTS – Združenja malih trgovcev Slovenije, ki je tudi v letu 2018 rasla in sicer za 27 %.
 
V letošnjem letu podjetje ne načrtuje novih otvoritev. Na to odločitev je vplivalo tudi izrazito negativno poslovno okolje po nastopu nove vlade. Predvsem pa številne nove in nepotrebne birokratske zahteve, ki jih uprava podjetja vse težje realizira.
 
Kljub temu je podjetje že uspelo prenoviti market v Bukovju. Vsa razpoložljiva sredstva pa bo letos namenilo za zamenjavo hladilne in zamrzovalne tehnike po večini marketov.
 
Fama Vipava ima trenutno 121 zaposlenih, ki v letošnjem letu načrtujejo za 2.1 % večjo realizacijo in poslovni izid na nivoju leta 2018. Kar pa bo velik izziv glede na visoko rast obveznosti in stroškov v letošnjem letu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top