IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

VB: Fairfields Farm razvil čips za v mikrovalovno pečico

13.10.2017
Butično podjetje Farfields Farm je razkrilo svoj izjemno zanimiv koncept, ki so ga zaščitili pod imenom Heat & Eat™. 
 
 
 
 
Heat & Eat koncept prigrizka je zasnovan tako, da je Farfields Farm v vrečko spravil 125 gramov kuhanega krompirja (čipsa) in 50 gramov omake, ki jo ponavadi lahko v trgovini kupimo kot prilogo za pomakanje prigrizkov. Na voljo bosta za začetek dva okusa: čips, soljen z morsko soljo in paradižnikovo salso, ter čips s sirom in drobnjakom ter omako iz karamelizirane čebule.
 
Cena vrečke znaša 2,49 funta oziroma približno 2,80 evra. "Trg doma pripravljenih prigrizkov je sedaj že kar precej zrel, inovacije v glavnem nastajajo na področju novih okusov, kot pa pri novih konceptih. Prav zato je Heat & Eat nekaj posebnega," je povedal ustanovitelj podjetja Farfields Farm, Robert Strathern.
 
Za vpeljavo novega koncepta so v tovarni morali narediti kar nekaj sprememb. "Bil je zelo dolg proces, a se je splačalo vlagati čas in denar, saj smo prepričani, da smo uspeli narediti nekaj edinstvenega v kategoriji prigrizkov," dodaja Strathern. Podjetje se je povezalo tudi z razvijalci znane aplikacije Shazam.
 
Če potrošniki z njo skenirajo embalažo, jih pametni telefon preusmeri na spletni portal Heat & Eat, kjer jih čakajo vse koristne informacije, v povezavi z omenjenim konceptom. Družba Farfields Farm iz kraja Lockton poleg krompirjevega čipsa proizvaja tudi tortilje in prigrizke iz sušenih stročnic. Lani je dobiček podjetja znašal 2,5 milijona funtov (2,81 milijona evrov).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top