IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.12.2017 || Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Lidl prihodnji teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |   ||
   

VB: Fairfields Farm razvil čips za v mikrovalovno pečico

13.10.2017
Butično podjetje Farfields Farm je razkrilo svoj izjemno zanimiv koncept, ki so ga zaščitili pod imenom Heat & Eat™. 
 
 
 
 
Heat & Eat koncept prigrizka je zasnovan tako, da je Farfields Farm v vrečko spravil 125 gramov kuhanega krompirja (čipsa) in 50 gramov omake, ki jo ponavadi lahko v trgovini kupimo kot prilogo za pomakanje prigrizkov. Na voljo bosta za začetek dva okusa: čips, soljen z morsko soljo in paradižnikovo salso, ter čips s sirom in drobnjakom ter omako iz karamelizirane čebule.
 
Cena vrečke znaša 2,49 funta oziroma približno 2,80 evra. "Trg doma pripravljenih prigrizkov je sedaj že kar precej zrel, inovacije v glavnem nastajajo na področju novih okusov, kot pa pri novih konceptih. Prav zato je Heat & Eat nekaj posebnega," je povedal ustanovitelj podjetja Farfields Farm, Robert Strathern.
 
Za vpeljavo novega koncepta so v tovarni morali narediti kar nekaj sprememb. "Bil je zelo dolg proces, a se je splačalo vlagati čas in denar, saj smo prepričani, da smo uspeli narediti nekaj edinstvenega v kategoriji prigrizkov," dodaja Strathern. Podjetje se je povezalo tudi z razvijalci znane aplikacije Shazam.
 
Če potrošniki z njo skenirajo embalažo, jih pametni telefon preusmeri na spletni portal Heat & Eat, kjer jih čakajo vse koristne informacije, v povezavi z omenjenim konceptom. Družba Farfields Farm iz kraja Lockton poleg krompirjevega čipsa proizvaja tudi tortilje in prigrizke iz sušenih stročnic. Lani je dobiček podjetja znašal 2,5 milijona funtov (2,81 milijona evrov).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top