IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

VB: Fairfields Farm razvil čips za v mikrovalovno pečico

13.10.2017
Butično podjetje Farfields Farm je razkrilo svoj izjemno zanimiv koncept, ki so ga zaščitili pod imenom Heat & Eat™. 
 
 
 
 
Heat & Eat koncept prigrizka je zasnovan tako, da je Farfields Farm v vrečko spravil 125 gramov kuhanega krompirja (čipsa) in 50 gramov omake, ki jo ponavadi lahko v trgovini kupimo kot prilogo za pomakanje prigrizkov. Na voljo bosta za začetek dva okusa: čips, soljen z morsko soljo in paradižnikovo salso, ter čips s sirom in drobnjakom ter omako iz karamelizirane čebule.
 
Cena vrečke znaša 2,49 funta oziroma približno 2,80 evra. "Trg doma pripravljenih prigrizkov je sedaj že kar precej zrel, inovacije v glavnem nastajajo na področju novih okusov, kot pa pri novih konceptih. Prav zato je Heat & Eat nekaj posebnega," je povedal ustanovitelj podjetja Farfields Farm, Robert Strathern.
 
Za vpeljavo novega koncepta so v tovarni morali narediti kar nekaj sprememb. "Bil je zelo dolg proces, a se je splačalo vlagati čas in denar, saj smo prepričani, da smo uspeli narediti nekaj edinstvenega v kategoriji prigrizkov," dodaja Strathern. Podjetje se je povezalo tudi z razvijalci znane aplikacije Shazam.
 
Če potrošniki z njo skenirajo embalažo, jih pametni telefon preusmeri na spletni portal Heat & Eat, kjer jih čakajo vse koristne informacije, v povezavi z omenjenim konceptom. Družba Farfields Farm iz kraja Lockton poleg krompirjevega čipsa proizvaja tudi tortilje in prigrizke iz sušenih stročnic. Lani je dobiček podjetja znašal 2,5 milijona funtov (2,81 milijona evrov).
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top