IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Svet: Facebook začel nadzirati zavajajoče trditve o prehrani

08.08.2019
Družabno omrežje Facebook bo začelo nadzirati zavajajoče informacije o prehrani, zdravju in telesni aktivnosti, ki nanj mečejo slabo luč, saj so bili obtoženi za širjenje lažnih novic in netočnih informacij.
 
 
Na družbenem omrežju Facebook so uvedli dve posodobitvi, ki bosta zmanjšali pojavnost objav s pretiranimi trditvami, ki se tičejo zdravja in tiste, ki spremljajo prodajo izdelkov in storitev, ki temeljijo na takšnih trditvah.
 
Pri Facebooku navajajo, da so to storili na podoben način kot so v preteklosti omejili vsebine, ki so bile namenjene le nabiranju klikov (clikcbaits). Gre za prepoznavanje fraz, ki se v tovrstnih objavah pogosto pojavljajo z namenom, da bi predvideli promocijo izdelkov z različnimi trditvami, povezanimi z zdravjem, ki se nato prikažejo nižje med novicami na uporabnikovi strani.
 
Večinoma so to trditve kot recimo "čudežno zdravilo ..." za promoviranje izdelkov kot so prehranska dopolnila za hujšanje in podobno. Objave s tovrstnimi trditvami bodo imele omejen doseg prikazovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top