IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.01.2020 || Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Počivalšek:" Zakonodajo je treba spoštovati!"  |  P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved  |  Za gradnjo Emonike na mizi tri različne arhitekturne ideje  |  Dela proste nedelje v ustavno presojo  |   Mandl:"Rojstni dan Europarka v velikem slogu"  |  Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"  |  ZANIMIVOST: Hlebec kruha za 1380 evrov (VIDEO)  |  Tikveš osvojil nagrado na tekmovanju na Kitajskem  |  Ustrelili bodo 10.000 kamel, ker pijejo preveč vode  |  Britanci uzakonili izstopni sporazum z EU (31. januarja)  |  Drugi Gomexov objekt v Čačku  |  Ali Tesco odhaja (tudi) iz Azije?  |  V Gorenju manj delavcev v proizvodnji  |  Rastoder kupil letalska dovoljenja Adrie Airways  |  Izvršni direktor Coupe zapušča Sainsbury's  |  Aldi in Lidl na Nizozemskem izgubila (!) tržni delež  |  Badel 1862 prevzema žgane pijače od Dalmacijavina  |  Uspešen zaključek Acronove dobrodelne akcije: "Darilo za prijatelja"  |   ||
   

Svet: Facebook začel nadzirati zavajajoče trditve o prehrani

08.08.2019
Družabno omrežje Facebook bo začelo nadzirati zavajajoče informacije o prehrani, zdravju in telesni aktivnosti, ki nanj mečejo slabo luč, saj so bili obtoženi za širjenje lažnih novic in netočnih informacij.
 
 
Na družbenem omrežju Facebook so uvedli dve posodobitvi, ki bosta zmanjšali pojavnost objav s pretiranimi trditvami, ki se tičejo zdravja in tiste, ki spremljajo prodajo izdelkov in storitev, ki temeljijo na takšnih trditvah.
 
Pri Facebooku navajajo, da so to storili na podoben način kot so v preteklosti omejili vsebine, ki so bile namenjene le nabiranju klikov (clikcbaits). Gre za prepoznavanje fraz, ki se v tovrstnih objavah pogosto pojavljajo z namenom, da bi predvideli promocijo izdelkov z različnimi trditvami, povezanimi z zdravjem, ki se nato prikažejo nižje med novicami na uporabnikovi strani.
 
Večinoma so to trditve kot recimo "čudežno zdravilo ..." za promoviranje izdelkov kot so prehranska dopolnila za hujšanje in podobno. Objave s tovrstnimi trditvami bodo imele omejen doseg prikazovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top