IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Svet: Facebook v četrtletju podvojil dobiček

29.07.2021
Upravljalec družbenega omrežja Facebook je v drugem četrtletju zabeležil 10,4 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je skoraj dvakrat več kot lani v tem času. Prihodki so se zvišali za 56 odstotkov na 29 milijard dolarjev.
 
Pozitivno je na poslovanje vplivalo predvsem digitalno oglaševanje.

Število uporabnikov, ki mesečno uporabljajo družbeno omrežje, se je povzpelo na 2,9 milijarde, kar na letni ravni predstavlja sedemodstotno rast. Ob tem okoli 3,5 milijarde ljudi uporablja vsaj eno Facebookovo aplikacijo, vključno z Instagramov, WhatsAppom in Messengerjem, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

"Za nami je močno četrtletje, podjetjem še naprej pomagamo rasti, ljudem pa pomagamo, da ostanejo povezani," je ob tem dejal glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg.

Delnice Facebooka so sicer po objavi poslovnega izida zdrsnile za štiri odstotke, saj je tehnološki velikan opozoril, da naj bi se rast upočasnila zaradi regulativnih ukrepov in prilagoditve operacijske programske opreme Applovega iPhona, ki bi lahko škodila ciljnemu oglaševanju.

Facebook še naprej pričakuje povečano ciljno usmerjenost oglasov zaradi regulativnih sprememb in sprememb platforme, zlasti nedavnih posodobitev sistema iOS.

Nazaj
 


 
 
 
back to top