IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 27.02.2021 || InStore št. 91 na poti k naslovnikom  |  InStore BiH 4.marca organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Spar zavetiškim živalim podaril hrano v vrednosti 10.000 evrov  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  GZS bo od aprila dalje vodil Cantarutti  |  Spar odprl supermarket v Ivanić-Gradu  |  Podjetje Chocollama izdelalo prvo srbsko organsko in vegansko čokolado  |  Kaufland na Hrvaškem "zapičil 42. zastavico"  |  Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade  |  V ponedeljek odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Sklad Bill&Melinda Gates prodal vse delnice Alibabe  |  Ribola v Šibeniku odprla preurejen supermarket  |  AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje  |  V času pandemije Američani "navalili" na zamrznjeno hrano  |  Covid-19 lani oklestil prodajo v storitvenih dejavnostih in trgovini  |  Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |   ||
   

Svet: Facebook ukinja "lajkanje" strani

08.01.2021
Facebook ukinja možnost "lajkanja" prenovljenih javnih strani, ki jih uporabljajo umetniki, javne osebnosti in blagovne znamke podjetij, je objavil Facebook.

Facebook stran bo prikazovala samo tiste, ki te strani spremljajo in bodo namenili del z novostmi, kjer se lahko uporabniki pridružijo pogovorom, komunicirajo z istomišljeniki in so v kontaktu z oboževalci, so objavili na Reutersu.
 
Facebook ukinja možnost "lajkanja" prenovljenih javnih strani, ki jih uporabljajo umetniki, javne osebnosti in blagovne znamke podjetij, je objavil Facebook.Družabno omrežje Instagram, ki je drugo najbolj uporabljano omrežje je od leta 2012 v lasti korporacije Facebook, vrednost katere je cca. 550 milijard ameriških dolarjev.

Maja 2019 je Instagram presenetil z novico, da sledilcem ne bo več prikazoval všečkov, ki jih uporabnik prejme na fotografijo. Sprememba naj bi oglaševanje spremenila na način, da se bodo podjetja rajši odločala za sponzoriranje objav in tako plačevala neposredno Instagramu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top