IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

ZDA: Facebook podvojil čisti dobiček kljub bojkotu oglaševalcev

31.07.2020
Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, dosegli so 18,3 milijarde evrov. V juliju se je trend glede prihodkov nadaljeval, rast je bila okoli desetodstotna. 

Družbeno omrežje Facebook je v drugem četrtletju ustvarilo 18,7 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, kar je 11 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Čisti dobiček je bil s 5,2 milijarde dolarjev dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem trimesečju. Število aktivnih uporabnikov tega omrežja je naraslo za 12 odstotkov.

Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, znašali so 18,3 milijarde evrov.

Čisti dobiček je bil skoraj dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem četrtletju, ko je družba knjižila dve milijardi dolarjev stroškov, povezanih s poravnavo z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) zaradi kršenja pravic zasebnosti uporabnikov, in 1,1 milijarde dolarjev dodatnih davčnih izdatkov.

"Veseli smo, da lahko majhnim podjetjem ponudimo orodja, ki jih potrebujejo za rast in uspešno delovanje na spletu v teh težkih časih. In ponosni smo, da se lahko ljudje zanesejo na naše storitve in ostanejo povezani takrat, ko ne morejo biti skupaj osebno," pravi ustanovitelj in glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. 

Facebook je v drugem četrtletju na letni ravni število aktivnih mesečnih uporabnikov povečal za 12 odstotkov na 2,7 milijarde in število dnevnih aktivnih uporabnikov za 12 odstotkov na 1,79 milijarde.


Nazaj
 


 
 
 
back to top