IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.09.2020 || Velike izgube za svetovni turizem  |  V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |  Nov Univerexport v Batajnici  |  ZANIMIVOST: Rekordna zbirka ovitkov žvečilnih gumijev  |  Poraba testenin v prvi polovici leta močno narasla  |  Litehouse prevzel manjše podjetje Veggiecraft Farms  |  Gospodarstveniki in politika o prihodnosti na Brdu pri Kranju  |  Inštitut za oljkarstvo ZRS Koper postal nacionalni referenčni laboratorij  |  Evropska komisija odobrila prenos Mercatorja na Fortenovo  |  Continente lansiral spletni vodič za sir -"Nossa Queijaria"  |  Odprli drugo Bipo v Sisku  |  Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |   ||
   

ZDA: Facebook podvojil čisti dobiček kljub bojkotu oglaševalcev

31.07.2020
Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, dosegli so 18,3 milijarde evrov. V juliju se je trend glede prihodkov nadaljeval, rast je bila okoli desetodstotna. 

Družbeno omrežje Facebook je v drugem četrtletju ustvarilo 18,7 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, kar je 11 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Čisti dobiček je bil s 5,2 milijarde dolarjev dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem trimesečju. Število aktivnih uporabnikov tega omrežja je naraslo za 12 odstotkov.

Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, znašali so 18,3 milijarde evrov.

Čisti dobiček je bil skoraj dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem četrtletju, ko je družba knjižila dve milijardi dolarjev stroškov, povezanih s poravnavo z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) zaradi kršenja pravic zasebnosti uporabnikov, in 1,1 milijarde dolarjev dodatnih davčnih izdatkov.

"Veseli smo, da lahko majhnim podjetjem ponudimo orodja, ki jih potrebujejo za rast in uspešno delovanje na spletu v teh težkih časih. In ponosni smo, da se lahko ljudje zanesejo na naše storitve in ostanejo povezani takrat, ko ne morejo biti skupaj osebno," pravi ustanovitelj in glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. 

Facebook je v drugem četrtletju na letni ravni število aktivnih mesečnih uporabnikov povečal za 12 odstotkov na 2,7 milijarde in število dnevnih aktivnih uporabnikov za 12 odstotkov na 1,79 milijarde.


Nazaj
 


 
 
 
back to top