IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.09.2020 || Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Jutri razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |  V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |   ||
   

Svet: FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"

12.08.2020
Raziskovalna hiša Future Market Insights (FMI) je objavila rezultate raziskave na področju športne prehrane. Kategorija, ki je mednarodno uveljavljena kot "Sports Nutrition" naj bi v obdobju med 2020 in 2030 beležila letno stopnjo rasti (CAGR) v višini 9,1 odstotka.
 
 
Trenutno vrednost kategorije športne prehrane znaša okoli 26 milijard dolarjev (22.71 milijarde evrov), čez deset let pa naj bi se ta številka povzpela že na 64 milijard ameriških dolarjev, kar je enako približno 54 milijard evrov.
 
FMI dodaja, da bodo še najbolj profitirali tisti proizvajalci, ki bodo strankam uspeli zagotoviti, da njihovi produkti nimajo sestavin živalskega izvora, poleg tega pa so brez umetnih ojačevalcev in dodatkov.
 
Najmočnejši trg s športno prehrano predstavlja Severna Amerika na čelu z ZDA, sledi Evropa, raste pa tudi povpraševanje v Južni Aziji. Vodilna podjetja v tej kategoriji so (med drugim) Nestlé S.A., Red Bull GmbH, Ajinomoto Co., Inc., Keurig Dr. Pepper, Inc., Nutrabolt, GlaxoSmithKline plc., Optimum Nutrition, Inc., Vitaco Health in Uelzena Group.

Nazaj
 


 
 
 
back to top