IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |   ||
   

BiH: Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"

07.12.2018
Proizvajalci domačih podjetij v živilskem sektorju so vse bolj uspešni v boju proti tujim, uveljavljenim blagovnim znamkam. Čeprav v številnih segmentih še zmeraj kraljujejo regijski ali pa globalni udeleženci trga, domače znamke pridno "kradejo" delež, je svojo najnovejšo raziskavo v par besed sklenil Euromonitor.
 
 
Študijo je ta teden javnosti predstavila spletna stran indikator.ba, v njej pa piše, da so letos svoj tržni delež povečale naslednje družbe: Fratello Trade, Adria MM, Vispak, Akova Group, Pavić, Menprom, Bimal, Vegafruit.

Ledo je v kategoriji zamrznjenih izdelkov sicer še zmeraj prvi, a ga je zaradi negativnega vpliva prestrukturiranja lastnikov (Agrokorja) začel dohitevati Fratello Trade, ponekod je njihove izdelke celo izrinil s polic trgovcev.
 
V segmentu predelanega mesa in morskih sadežev je na koncu obravnavanega obdobja vodila skupina Akova. V tej kategoriji so največjo rast tržnega deleža na račun Leda zabeležile družbe Pavić, Menprom in Fratello Trade. Gre večinoma za družinska podjetja srednje velikosti.
 
Vispak d. d. je vodilni domači proizvajalec juh in je v letošnjem letu dodatno okrepil razpoložljivost izdelkov na policah, poleg tega pa ustvaril najvišjo rast prodaje, celo včejo od Unileverja in Nestléja, saj za razliko od njiju ponuja izdelke po ugodnejši ceni.
 
Tudi v kategoriji jedilnih olj je domači Bimal vse bolj konkurenčen tujima udeležencema, madžarskemu Bunge Növényolajipari Zrt, in hrvaški Zvijezdi. Na področju sladkih namazov premočno vodi Ferrero (Nutella), je pa domačemu proizvajalcu Vegafruit z marmeladami uspelo vseeno nekoliko povečati delež.

Nazaj
 


 
 
 
back to top