IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

BiH: Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"

07.12.2018
Proizvajalci domačih podjetij v živilskem sektorju so vse bolj uspešni v boju proti tujim, uveljavljenim blagovnim znamkam. Čeprav v številnih segmentih še zmeraj kraljujejo regijski ali pa globalni udeleženci trga, domače znamke pridno "kradejo" delež, je svojo najnovejšo raziskavo v par besed sklenil Euromonitor.
 
 
Študijo je ta teden javnosti predstavila spletna stran indikator.ba, v njej pa piše, da so letos svoj tržni delež povečale naslednje družbe: Fratello Trade, Adria MM, Vispak, Akova Group, Pavić, Menprom, Bimal, Vegafruit.

Ledo je v kategoriji zamrznjenih izdelkov sicer še zmeraj prvi, a ga je zaradi negativnega vpliva prestrukturiranja lastnikov (Agrokorja) začel dohitevati Fratello Trade, ponekod je njihove izdelke celo izrinil s polic trgovcev.
 
V segmentu predelanega mesa in morskih sadežev je na koncu obravnavanega obdobja vodila skupina Akova. V tej kategoriji so največjo rast tržnega deleža na račun Leda zabeležile družbe Pavić, Menprom in Fratello Trade. Gre večinoma za družinska podjetja srednje velikosti.
 
Vispak d. d. je vodilni domači proizvajalec juh in je v letošnjem letu dodatno okrepil razpoložljivost izdelkov na policah, poleg tega pa ustvaril najvišjo rast prodaje, celo včejo od Unileverja in Nestléja, saj za razliko od njiju ponuja izdelke po ugodnejši ceni.
 
Tudi v kategoriji jedilnih olj je domači Bimal vse bolj konkurenčen tujima udeležencema, madžarskemu Bunge Növényolajipari Zrt, in hrvaški Zvijezdi. Na področju sladkih namazov premočno vodi Ferrero (Nutella), je pa domačemu proizvajalcu Vegafruit z marmeladami uspelo vseeno nekoliko povečati delež.

Nazaj
 


 
 
 
back to top