IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

BiH: Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"

07.12.2018
Proizvajalci domačih podjetij v živilskem sektorju so vse bolj uspešni v boju proti tujim, uveljavljenim blagovnim znamkam. Čeprav v številnih segmentih še zmeraj kraljujejo regijski ali pa globalni udeleženci trga, domače znamke pridno "kradejo" delež, je svojo najnovejšo raziskavo v par besed sklenil Euromonitor.
 
 
Študijo je ta teden javnosti predstavila spletna stran indikator.ba, v njej pa piše, da so letos svoj tržni delež povečale naslednje družbe: Fratello Trade, Adria MM, Vispak, Akova Group, Pavić, Menprom, Bimal, Vegafruit.

Ledo je v kategoriji zamrznjenih izdelkov sicer še zmeraj prvi, a ga je zaradi negativnega vpliva prestrukturiranja lastnikov (Agrokorja) začel dohitevati Fratello Trade, ponekod je njihove izdelke celo izrinil s polic trgovcev.
 
V segmentu predelanega mesa in morskih sadežev je na koncu obravnavanega obdobja vodila skupina Akova. V tej kategoriji so največjo rast tržnega deleža na račun Leda zabeležile družbe Pavić, Menprom in Fratello Trade. Gre večinoma za družinska podjetja srednje velikosti.
 
Vispak d. d. je vodilni domači proizvajalec juh in je v letošnjem letu dodatno okrepil razpoložljivost izdelkov na policah, poleg tega pa ustvaril najvišjo rast prodaje, celo včejo od Unileverja in Nestléja, saj za razliko od njiju ponuja izdelke po ugodnejši ceni.
 
Tudi v kategoriji jedilnih olj je domači Bimal vse bolj konkurenčen tujima udeležencema, madžarskemu Bunge Növényolajipari Zrt, in hrvaški Zvijezdi. Na področju sladkih namazov premočno vodi Ferrero (Nutella), je pa domačemu proizvajalcu Vegafruit z marmeladami uspelo vseeno nekoliko povečati delež.

Nazaj
 


 
 
 
back to top