IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

Slovenija: Euro Effie za akcijo "Laško izziv" Pivovarne Laško Union

16.10.2019
Laško izziv je vreden Euro Effija, je na včerajšnji podelitvi v Bruslju odločila žirija tekmovanja za nagrado EACA Euro Effie.
 
 
 
 
Akcija Pivovarne Laško Union, ki jo je pripravila v sodelovanju z agencijo LunaTBWA, je tretja v vrsti slovenskih prejemnikov nagrade Euro Effie v 23 letih od pričetka tega prestižnega tekmovanja. Nagrado si je prislužila z izjemnimi rezultati dokazane učinkovitosti kampanje na vseh trgih regije. 
 
 
36 finalistov letošnjih nagrad Euro Effie je prihajalo iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francije, Nemčije, Slovenije, Španije, Švice, Ukrajine in Združenega kraljestva. O zmagovalcih je odločala dvostopenjska žirija, med katero so bili tudi slovenski predstavniki. 
 
Nagrade Euro Effie sicer v stroki veljajo za simbol dokazane učinkovitosti ter priznanje partnerstvu med oglaševalcem in agencijo, ki snujeta tržno-komunikacijsko akcijo.
 
"Nismo sramežljivi in s ponosom govorimo o svojih ambicijah, da želimo z Laškim pivom postati številka 1 v mainstream segmentu v regiji Adria (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Srbija). Zato smo takšnega priznanja, ki dejansko prepoznava naše dosežke, še toliko bolj veseli. Upravljanje znamk je preseglo stihijsko in kampanjsko delo, naši koraki na področju marketinga so premišljeni in dolgoročno usmerjeni. Želimo biti regijski ter obenem tudi dovolj lokalno relevantni, s čemer povečujemo oziroma odpiramo potencial znamki. Seveda pa v nobenem koraku ne pozabljamo na bistvo znamke, na njene vrednote in želeno pozicijo. V življenju ni izgubljenih bitk, so le dragocene izkušnje, na podlagi katerih se učiš in postaneš bogatejši – to je vodilo znamke Laško. In ravno to se nam je, pa tudi meni osebno, zgodilo v teh lepih trenutkih, na kar sem kot vodja znamke izjemno ponosen. Pri pripravi tako obsežne zgodbe poleg agencije sodeluje tudi regijski team, številni partnerji v vsaki državi, in prav vsem resnično hvala za vložen trud. Imamo ga, EuroEffija!" je  po prejemu nagrade dejal Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško.      
 
"Mednarodne kampanje so tako v strateškem kot kreativnem smislu izjemen zalogaj za agencijo  in naročnike, saj ima vsak trg svoje specifike. Ko to dejstvo postavimo še v perspektivo našega 'disruption modela', ki je hkrati tudi naša filozofija, iskanje učinkovitega skupnega imenovalca postane še toliko težje. Zato je ta prestižna evropska nagrada, ki velja za najbolj ugledno v naši panogi, izjemna potrditev tako naši filozofiji, strokovnosti kot odličnemu dolgoletnemu odnosu z naročnikom. Prepričani smo,  da je prihodnost rasti slovenskih blagovnih znamk v regionalni in mednarodni širitvi in tu jim lahko Luna TBWA dokazano ponudi najučinkovitejšo podporo," je dejala Dali Bungič, direktorica Lune TBWA.
 
Luna TBWA je sicer na letošnjem lokalnem, slovenskem izboru za Effie Slovenija 2018 prejela kar 5 Effie nagrad (od skupno podeljenih osmih) ter bila izbrana za najbolj učinkovito agencijo leta. Nagrajena disrupcijaLaško izziv je kampanja, ki je v preteklem letu potekala v državah naše regije: Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini ter Srbiji. Kampanja dokazuje, da se strateško premišljen, drzen, "disruptiven" pogled obrestuje v končni komunikacijski in prodajni učinkovitosti, predvsem ko disrupcija služi kot temelj postavljanja dolgoročne komunikacijske platforme.
 
Kampanja je v celotni regiji spodbudila online in offline komunikacijo in z odpiranjem tematike povezovanja in preseganja raznolikosti posegla tudi v družbene razprave. Euro Effie tako posredno potrjuje in nagrajuje tudi učinkovitost metode iskanja drznih, disruptivnih strateških komunikacijskih rešitev.
 
Effie Awards Europe med najbolj cenjenimi

Letno tekmovanje Effie Awards Europe je med najbolj cenjenimi in najbolj prestižnimi evropskimi tekmovanji. Organizira ga Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) ob podpori družb: Facebook, Google, the European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.

Effie Awards Europe nagrajuje tržno-komunikacijske aktivnosti, ki so se v preteklem letu izvajale na vsaj dveh evropskih trgih, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh. Prvič predstavljene leta 1996 so edine evropske nagrade, ki se ocenjujejo na osnovi dokazane učinkovitosti na dveh ali več tržiščih.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top