IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 13.07.2020 || Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Poročilo MSPA o lanskem nasmehu prodajalcev (še brez mask)  |  Litva v izdajo zbirateljskega digitalnega kovanca  |  Bodo na Otoku prepovedali oglaševanje hitre prehrane?  |  Coop bo v Gävleju odprl svojo prvo trgovino brez osebja  |  V sredo pred sejo Odbora za gospodarstvo o nedeljskem zaprtju trgovin tudi (izjave) SDTS  |  Lani z vlaki prepeljanih skoraj 22 milijonov ton blaga  |  Od danes obvezne zaščitne maske tudi v trgovinah  |  Kraš stoodstotni lastnik tovarne keksov Mira  |  Črnogorski duet Who See se je poklonil Nikšićkemu (VIDEO)  |  Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  Netkove nagrade letos devetim podjetjem in organizacijam  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |   ||
   

Slovenija: Estera Lah Poljak v strokovno-organizacijskem odboru Effie Slovenija 2020

18.10.2019
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je imenoval Estero Lah Poljak za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij.
 
Lah Poljakova (na fotografiji), strateška vodja projektov v marketingu Dela, se bo v odboru pridružila predsednici Vesni Marđonović, strokovnemu direktorju Mitji Tuškeju in Petri Prelog, vodji projekta Effie Slovenija. 
 
Svoja marketinška znanja je razvijala v oglaševalski agenciji Advertus, inovativne pa v svetovalnem podjetju Vibacom.
 
Nagrada Effie temelji na licenčnem dogovoru z  EFFIE Worldwide, Inc., tako da se poslanstvo, vizija in cilji slovenske nagrade Effie neposredno dopolnjujejo s splošnimi usmeritvami podeljevanja nagrad Effie, ki jih vsebuje licenčna pogodba.
 
Effie nagrade je 1968 prvič podelila American Marketing Association (AMA) New York Chapter, Inc. in se trenutno izvaja v mednarodni mreži s kar 52 programi (47 nacionalnih programov, 4 regionalni programi in 1 globalni program).



Nazaj
 


 
 
 
back to top