IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Italija: Esselunga lansirala otroško linijo

20.03.2019
Trgovinska veriga Esselunga je na police poslala otroško linijo CheJoy, ki so jo ustvarili v sodelovanju z "The Walt Disney Company" iz Italije.
 
Linija je namenjena otrokom, ki so stari 4 leta in več in pokriva njihovo zdravo prehranjevanje čez celoten dan.  V prodaji je slikovno privlačno pakirana hrana, ki obsega: žitarice, jogurte, sadne sokove, prigrizke...
 
Vsak izdelek ima na svojem pakiranju slikovno podlago Disneyjevih junakov in pa ustrezno popisane deklaracije na katerih je označena hranilna (organska) vrednost  vsebine teh izdelkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top