IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 03.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |  Mejnik Eligme in BTC: Tisoč lokacij s plačilnim sistemom GoCrypto   |  Blagovna znamka Labello praznuje 111. obletnico  |  Amazon med pandemijo podvojil čisti dobiček  |   ||
   

Slovenija: Equa z novo znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma - Equacare

03.07.2020
Slovenska ekipa Equa se predstavlja z znamko trajnostnih izdelkov za nego telesa in doma Equacare. Z novo linijo se bodo predstavili tudi na platformi za množično financiranje Kickstarter, poroča MM.

Mlado podjetje ZkotZ, bolj znano po svojih dveh mednarodnih blagovnih znamkah, kavnem "programu" Goat Story in stekleničkah za vodo Equa, je novo linijo razvijala več kot leto dni. Poudarjajo, da gre za izdelke, ki so bili zasnovani tako, da negujejo kožo na najbolj naraven način, hkrati pa varujejo planet pred škodljivimi sestavinami in odpadki, ki prihajajo z uporabo "tradicionalne" kozmetike.
 
Kot je za MM povedala Alja Perne, predstavnica za odnose z javnostmi, se Equa že 10 let trudi nadomeščati izdelke za enkratno uporabo. Pred letom so se tako začeli spraševati, kako lahko še bolj pripomorejo k skrbi za okolje.

"Ta kategorija se nam je zdela še zelo odprta in neizdelana, poleg tega pa vsi uporabljamo izdelke za nego telesa in doma in dnevno zavržemo ogromno odpadkov. Ko smo še bolj raziskovali, smo ugotovili, da ima večina izdelkov škodljive sestavine in iz tega vidika smo se lotili problema," pojasnjuje Pernetova. Za zdaj so na voljo tekoče milo za roke, gel za telo, vsestransko čistilo za dom in detergent za pomivanje posode.

Omenjene izdelke ponujajo tudi na platformi Kickstarter, kjer Equa s projektom sodeluje četrtič. "Za predstavitev izdelkov na platformi Kickstarter smo se odločili predvsem iz tega razloga, ker nam mnenje kupcev pri razvoju izdelkov pomeni ogromno in na ta način lahko nadaljujemo z razvojem glede na odziv in komentarje, ki jih dobimo. Poleg tega lahko tam ponudimo najboljšo ceno," je povedal Anže Miklavec, direktor družbe Equa.

Ob vprašanju o drugih marketinških aktivnostih Pernetova dodaja, da so skozi leta pridobili veliko kupcev in da je skupnost velika do te mere, da so njihovi glavni kupci zagotovo oni. "Večino rezultatov pa dosegamo na spletu, predvsem na družbenih omrežjih, zato bomo aktivnosti skoncentrirali na omenjene platforme."

Nazaj
 


 
 
 
back to top