IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 10.08.2022 || Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  KAM "šampion" po številu novoodprtih objektov v Bolgariji   |  Pošta Slovenije zvišala cene poštnih storitev  |  MM:"Trgovci ob začetku leta stavijo na dobrodelnost" (VIDEO)  |  Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja   |  Letna inflacija julija nekoliko popustila  |  Šinkova s predstavniki koroških Slovencev  |  Maxima je v odprtje petih objektov in obnovo starih vložila 650.000 evrov  |  Žabkar:"Koronski časi so za vse nas male pivovarje nedvomno predstavljali velik izziv"  |  Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents  |  Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino  |  Zaradi etilen oksida odpoklic sladoledov Haagen-Dazs   |  Lidl načrtuje naložbe v vrednosti 200 milijonov evrov  |  Vlada pri pogonskih gorivih vrača prispevek za energetsko učinkovitost  |  Pfizer bo za pet milijard dolarjev prevzel Global Blood Therapeutics  |  Vlada podpira brezplačne menstrualne pripomočke v šolah in javnih ustanovah  |  Kaser:"Za visoke cene so krivi pohlepni koncerni!"  |  Znova nižje cene pogonskih goriv  |  Zaradi vnosa ostanka hamburgerja in rogljička 1800 evrov kazni  |   ||
   

Slovenija: Epidemija oklestila lansko poslovanje Steklarne Rogaška

28.11.2021
Steklarna Rogaška, ki je v času prvega vala epidemije proizvodnjo ustavila za sedem tednov, je lani ustvarila 38,1 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 6,2 milijona evrov manj kot leto prej. 

Čisti dobiček, ki je leta 2019 znašal 1,3 milijona evrov, pa je upadel na skoraj 728.000 evrov. Slabši poslovni rezultati so posledica epidemije. Kot je vodstvo steklarne zapisalo v lanskem poslovnem poročilu, objavljenem na spletnih straneh Ajpesa, je nižji dobiček posledica bistveno manjše prodajne realizacije ter bistvenega zmanjšanja spremembe vrednosti zalog proizvodov in nedokončane proizvodnje. Dodali so, da je družba uspešno prilagodila predvsem stroške dela zmanjšanemu obsegu prodaje, dodatno pa so bili stroški dela subvencionirani s strani države z ukrepom čakanja na delo.

Po ocenah vodstva je steklarna, ki je del finske skupine Fiskars, lani 79 odstotkov celotne prodaje dosegla na trgu EU. Okrog devet odstotkov prihodkov je ustvarila na ameriškem trgu, v Sloveniji pa tri odstotke.

Uprava družbe navaja, da je bilo delovno okolje lani nestanovitno. V času prvega vala epidemije je bila proizvodnja ustavljena za sedem tednov. Delovala so le nujno potrebna delovišča za ohranitev in obstoj steklarne, posamezniki pa so delo opravljali od doma. Delo na daljavo je bilo vzpodbujano in dovoljeno v celotnem opazovanem obdobju, medtem ko so bili njihovi sodelavci v proizvodnji, trgovini in logistiki večinoma prisotni, kar jim je omogočalo stik s strankami in potrošniki skozi vse leto.

V drugi polovici leta je bila zaključena tudi investicija v novo peč za taljenje stekla, ki omogoča bolj trajnostni pristop. Izvedene so bile tudi manjše investicije z namenom posodobitve in uvajanja vitke proizvodnje.

Epidemija covida-19 je še vedno v polnem zamahu, zato je poslovanje steklarne v letošnjem letu težko napovedati. Poslovodstvo družbe sicer ocenjuje, da obstoj steklarne ni ogrožen.


Nazaj
 
 
 
 
back to top