IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.01.2022 || Zaostrovanje oglaševanja kriptovalut  |  Podjetja v preizkus štiridnevnega delovnega tedna  |  Od danes velika sprememba ob obisku trgovin  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |  Tudi v Tušu z digitalnimi računi (VIDEO)  |  Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zbornica s pozivom k takojšnji dodatni pomoči turističnemu gospodarstvu  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Podjetjem 30 milijonov evrov za digitalno transformacijo  |   Razpoloženje potrošnikov januarja na mesečni ravni nespremenjeno  |  Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih  |  Razstava ob stoletnici Gorenjke v Mestnem muzeju Radovljica  |  Prenovljen market Fama v Kanalu ob Soči  |  Istrski ovčji sir z zaščiteno označbo porekla  |   ||
   

Slovenija: Epidemija oklestila lansko poslovanje Steklarne Rogaška

28.11.2021
Steklarna Rogaška, ki je v času prvega vala epidemije proizvodnjo ustavila za sedem tednov, je lani ustvarila 38,1 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 6,2 milijona evrov manj kot leto prej. 

Čisti dobiček, ki je leta 2019 znašal 1,3 milijona evrov, pa je upadel na skoraj 728.000 evrov. Slabši poslovni rezultati so posledica epidemije. Kot je vodstvo steklarne zapisalo v lanskem poslovnem poročilu, objavljenem na spletnih straneh Ajpesa, je nižji dobiček posledica bistveno manjše prodajne realizacije ter bistvenega zmanjšanja spremembe vrednosti zalog proizvodov in nedokončane proizvodnje. Dodali so, da je družba uspešno prilagodila predvsem stroške dela zmanjšanemu obsegu prodaje, dodatno pa so bili stroški dela subvencionirani s strani države z ukrepom čakanja na delo.

Po ocenah vodstva je steklarna, ki je del finske skupine Fiskars, lani 79 odstotkov celotne prodaje dosegla na trgu EU. Okrog devet odstotkov prihodkov je ustvarila na ameriškem trgu, v Sloveniji pa tri odstotke.

Uprava družbe navaja, da je bilo delovno okolje lani nestanovitno. V času prvega vala epidemije je bila proizvodnja ustavljena za sedem tednov. Delovala so le nujno potrebna delovišča za ohranitev in obstoj steklarne, posamezniki pa so delo opravljali od doma. Delo na daljavo je bilo vzpodbujano in dovoljeno v celotnem opazovanem obdobju, medtem ko so bili njihovi sodelavci v proizvodnji, trgovini in logistiki večinoma prisotni, kar jim je omogočalo stik s strankami in potrošniki skozi vse leto.

V drugi polovici leta je bila zaključena tudi investicija v novo peč za taljenje stekla, ki omogoča bolj trajnostni pristop. Izvedene so bile tudi manjše investicije z namenom posodobitve in uvajanja vitke proizvodnje.

Epidemija covida-19 je še vedno v polnem zamahu, zato je poslovanje steklarne v letošnjem letu težko napovedati. Poslovodstvo družbe sicer ocenjuje, da obstoj steklarne ni ogrožen.


Nazaj
 


 
 
 
back to top