IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |  Celotna uprava Atlantic grupe na tekmi v Tivoliju  |   ||
   

Nemčija: Edeka v projekt ekoloških trgovin

21.03.2019
Največji nemški trgovec Edeka razmišlja o postavitvi omrežja ekološko usmerjenih trgovcin, poroča spletna stran  internationalsupermarketnews.com ter dodaja, da bi tovrstne trgovine stale kar znotraj že obstoječih supermarketov Edeka (shop-in-shops).
 
 
Kot navaja omenjen medij, je to le ena opcija, druga pa so samostojne trgovine pod novoustanovljenih "bannerjem" z imenom "Naturkind" (otrok narave). Informacijo je potrdil tudi najbolj obveščen nemški medij, ki pokriva sektor dobrin široke potrošnje, Lebensmittel Zeitung.
 
Usmerjenost v ponujanje širšega nabora organsko pridelane hrane želi Edeka poudariti tudi s tem, da bodo letos blagovno znamko Edeka Bio razširili s 440 novimi izdelki. Od svojih dobaviteljev ter kmetov zahtevajo, da med pridelavo ne uporabljajo kemijsko sintetiziranih škropiv, živali pa morajo gojiti na dovolj velikih površinah.
 
Kljub vse večjemu zanimanju nemškega potrošnika in trendu, ki se nagiba v to smer, pa trgovci na območju Nemčije uspejo prodati le 5,5 odstotka organsko pridelane hrane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top