IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.04.2019 || "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |  Snago "pripojili" k JP Vodovod-Kanalizacija  |   ||
   

Nemčija: Edeka v projekt ekoloških trgovin

21.03.2019
Največji nemški trgovec Edeka razmišlja o postavitvi omrežja ekološko usmerjenih trgovcin, poroča spletna stran  internationalsupermarketnews.com ter dodaja, da bi tovrstne trgovine stale kar znotraj že obstoječih supermarketov Edeka (shop-in-shops).
 
 
Kot navaja omenjen medij, je to le ena opcija, druga pa so samostojne trgovine pod novoustanovljenih "bannerjem" z imenom "Naturkind" (otrok narave). Informacijo je potrdil tudi najbolj obveščen nemški medij, ki pokriva sektor dobrin široke potrošnje, Lebensmittel Zeitung.
 
Usmerjenost v ponujanje širšega nabora organsko pridelane hrane želi Edeka poudariti tudi s tem, da bodo letos blagovno znamko Edeka Bio razširili s 440 novimi izdelki. Od svojih dobaviteljev ter kmetov zahtevajo, da med pridelavo ne uporabljajo kemijsko sintetiziranih škropiv, živali pa morajo gojiti na dovolj velikih površinah.
 
Kljub vse večjemu zanimanju nemškega potrošnika in trendu, ki se nagiba v to smer, pa trgovci na območju Nemčije uspejo prodati le 5,5 odstotka organsko pridelane hrane.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top