IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Nemčija: Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“

07.12.2018
Trgovinska veriga Edeka v svojih lastnih blagovnih znamkah vidi potencial za rast.
 
 
Predsednik njihovega nadzornega odbora, Uwe Kohler, je za Lebenzmittel Zeitung izjavil, da je v TBZ (trgovskih blagovnih znakah) veliko možnosti za razvoj.
 
Pravi, da A-blagovne znamke kažejo "slabo inovacijsko moč" in da so znamke nasploh vedno slabše tudi kar zadeva samo kakovost izdelkov. LZ poroča takole: "Po napornih pogajanjih med Edeko in Nestléjem ostaja položaj največjega nemškega trgovca z živili jasen. V blagovne znamke proizvajalci namenjajo vedno manj naložb, ko gre za nekatera področja."
 
Predvsem ko gre za kakovost izdelkov Kohler verjame in opozarja, da "so naše cenovno dražje trgovske znamke že najmanj na njihovi ravni." In da so nemalokrat celo boljše od A blagovnih znak.
 
Poleg izgradnje še močnejšega lastnega programa za trgovske znamke želi Edeka povečati svoje sodelovanje z manjšimi proizvajalci, posebej z inovativnimi start up podjetji.
 
Platforma Foodstarter prek katere Edeka omogoča različnim start upom, da v poslovanje vstopijo s skupinsko, postaja vedno bolj popularna.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top