IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Nemčija: Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“

07.12.2018
Trgovinska veriga Edeka v svojih lastnih blagovnih znamkah vidi potencial za rast.
 
 
Predsednik njihovega nadzornega odbora, Uwe Kohler, je za Lebenzmittel Zeitung izjavil, da je v TBZ (trgovskih blagovnih znakah) veliko možnosti za razvoj.
 
Pravi, da A-blagovne znamke kažejo "slabo inovacijsko moč" in da so znamke nasploh vedno slabše tudi kar zadeva samo kakovost izdelkov. LZ poroča takole: "Po napornih pogajanjih med Edeko in Nestléjem ostaja položaj največjega nemškega trgovca z živili jasen. V blagovne znamke proizvajalci namenjajo vedno manj naložb, ko gre za nekatera področja."
 
Predvsem ko gre za kakovost izdelkov Kohler verjame in opozarja, da "so naše cenovno dražje trgovske znamke že najmanj na njihovi ravni." In da so nemalokrat celo boljše od A blagovnih znak.
 
Poleg izgradnje še močnejšega lastnega programa za trgovske znamke želi Edeka povečati svoje sodelovanje z manjšimi proizvajalci, posebej z inovativnimi start up podjetji.
 
Platforma Foodstarter prek katere Edeka omogoča različnim start upom, da v poslovanje vstopijo s skupinsko, postaja vedno bolj popularna.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top