IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Nemčija: Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“

07.12.2018
Trgovinska veriga Edeka v svojih lastnih blagovnih znamkah vidi potencial za rast.
 
 
Predsednik njihovega nadzornega odbora, Uwe Kohler, je za Lebenzmittel Zeitung izjavil, da je v TBZ (trgovskih blagovnih znakah) veliko možnosti za razvoj.
 
Pravi, da A-blagovne znamke kažejo "slabo inovacijsko moč" in da so znamke nasploh vedno slabše tudi kar zadeva samo kakovost izdelkov. LZ poroča takole: "Po napornih pogajanjih med Edeko in Nestléjem ostaja položaj največjega nemškega trgovca z živili jasen. V blagovne znamke proizvajalci namenjajo vedno manj naložb, ko gre za nekatera področja."
 
Predvsem ko gre za kakovost izdelkov Kohler verjame in opozarja, da "so naše cenovno dražje trgovske znamke že najmanj na njihovi ravni." In da so nemalokrat celo boljše od A blagovnih znak.
 
Poleg izgradnje še močnejšega lastnega programa za trgovske znamke želi Edeka povečati svoje sodelovanje z manjšimi proizvajalci, posebej z inovativnimi start up podjetji.
 
Platforma Foodstarter prek katere Edeka omogoča različnim start upom, da v poslovanje vstopijo s skupinsko, postaja vedno bolj popularna.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top