IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |   ||
   

EU/svet: EU v letu 2020 za promocijo živil namenja 200 milijonov evrov

25.11.2019
Evropska komisija je ta teden sprejela delovni program promocije agroživilskih izdelkov za leto 2020. Prihodnje leto bo za izvajanje promocijskih kampanj agroživilskih proizvodov EU na voljo 200,9 milijona evrov.
 
Največ ali 118 milijonov evrov bo namenjenih za kampanje na Kitajskem, Japonskem, v Koreji, Mehiki, Kanadi in ZDA.
 
To pomeni, da se bodo osredotočili predvsem na trge izven EU.
 
V naštetih državah obodo najbolj podpirali promocijo melka in sira, oljčnega olja namiznih oljk in vina. Iz evropske komisije so poslali naslednje sporočilo:
 
"Izbrane kampanje naj bi povečale konkurenčnost ter porabo agroživilskih izdelkov EU ter okepile njihovo prepoznavnost in tržni delež v navedenih ciljnih državah." Te kampanje bodo potrošnike obveščale o različnih shemah in oznakah kakovosti EU kot so geografske označbe ali ekološko pridelani izdelki," prenaša STA.

Nazaj
 


 
 
 
back to top