IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.01.2020 || Agrokor:"AVK si je izmislila razloge za zaseg delnic Mercatorja"  |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (VIDEO)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |  Kmalu pobuda za označevanje točnega porekla medu v EU  |   ||
   

EU/svet: EU v letu 2020 za promocijo živil namenja 200 milijonov evrov

25.11.2019
Evropska komisija je ta teden sprejela delovni program promocije agroživilskih izdelkov za leto 2020. Prihodnje leto bo za izvajanje promocijskih kampanj agroživilskih proizvodov EU na voljo 200,9 milijona evrov.
 
Največ ali 118 milijonov evrov bo namenjenih za kampanje na Kitajskem, Japonskem, v Koreji, Mehiki, Kanadi in ZDA.
 
To pomeni, da se bodo osredotočili predvsem na trge izven EU.
 
V naštetih državah obodo najbolj podpirali promocijo melka in sira, oljčnega olja namiznih oljk in vina. Iz evropske komisije so poslali naslednje sporočilo:
 
"Izbrane kampanje naj bi povečale konkurenčnost ter porabo agroživilskih izdelkov EU ter okepile njihovo prepoznavnost in tržni delež v navedenih ciljnih državah." Te kampanje bodo potrošnike obveščale o različnih shemah in oznakah kakovosti EU kot so geografske označbe ali ekološko pridelani izdelki," prenaša STA.

Nazaj
 


 
 
 
back to top