IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

EU: EU promovira domače kmetijske izdelke

21.11.2013
Evropska komisija je danes predstavila osnutek reforme nove politike za hrano iz EU s sloganom "Naj vam tekne, je evropsko". 

Gre za nov pristop politike promocije kmetijskih in živilskih proizvodov  Predlog komisije bodo dali v razpravo evropskemu parlamentu in svetu.
"Evropski kmetijski in agroživilski sektor je znan po kakovosti svojih proizvodov ter spoštovanju standardov. Z izvozom v vrednosti 110 milijard evrov je pomemben adut za oživitev rasti in zaposlovanja v Evropski uniji," je dejal Dacian Cioloş, evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja.

Komisija za reformo  dosedanje politike v kmetijstvu predlaga več pomoči za promocijo in evropska pomoč naj bi se z 61 milijonov evrov leta 2013 postopoma povečala na 200 milijonov leta 2020.

Povečati želijo število programov za tretje države in seznaniti čimveč potrošnikov s prednostmi evropskih kmetijskih proizvodov.

Predlog zadeva tudi enostavnejše upravljanje programov.

Nazaj
 
 
 
 
back to top