IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Francija: E.Leclerc lansiral protiinflacijski "ščit"

09.05.2022
Francoski trgovec na drobno E. Leclerc skuša zaščititi kupno moč kupcev z ustvarjanjem tako imenovanega "ščita pred inflacijo".

Ta ukrep bo potrošnikom omogočil, da bodo še naprej kupovali vsakodnevne izdelke prepričani, da morebitno povišanje cen zaradi inflacije ne bo vplivalo na njihovo kupno moč.

Ta poteza se bo zgodila v času, ko skoraj vsak drugi Francoz (49 odstotkov) pravi, da se težko preživlja.

Protiinflacijski ščit je sestavljen iz sistematičnega povračila v bonih in velja za vse podražitve od 4. maja 2022. Pobuda vključuje 120 najbolj prodajanih potrošniških izdelkov v hipermarketih in velja do 31. julija 2022, je sporočil trgovec.

Naraščajoče cene bodo povrnili z E.Leclerc karticami zvestobe, na blagajnah trgovin.

Stranke lahko ta ščit uporabljajo v vseh trgovinah E.Leclerc, pa tudi na "drive.leclerc".

"Veliko truda vlagamo v to, da svojim strankam ponudimo najugodnejše cene, tako da nižamo marže ali ponudimo izjemne ukrepe, kot so npr. cene goriva. Veliko smo ukrepali za zaščito kupne moči potrošnikov. Agilnost in odločnost naše organizacije in naših članov sta to omogočila in na to sem ponosen, saj je to glavni namen gibanja E. Leclerc," je povedal Michel-Edouard Leclerc, predsednik strateškega odbora E. Leclerc. Centri.

Na seznamu so živila, kot so riž, kava, moka, sladkor, konzervirana hrana, a tudi mleko in mlečni izdelki, jajca, mesni izdelki, ribe, sadje in zelenjava ter pripravljene jedi.

Akcija vključuje tudi pijače, kot so sadni sokovi, sirupi in voda, poleg čistil in higienskih izdelkov, kot so otroške plenice, sanitarno zaščito, tekočine za pomivanje posode itd..


Nazaj
 
 
 
 
back to top