IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.04.2020 || Spar, Eurospin, E.Leclerc, Lidl in tudi Hofer spremenili delovni čas  |  Mobilna denarnica mBills širi virus dobrodelnosti   |  Obeta se prepoved uživanja psov in mačk  |  Na pomoč hmeljarjem prihaja 193 romunskih delavcev  |  Upokojenci morajo starost ob vhodu v trgovino dokazovati z dokumentom  |  Lastnik Amazona ostaja najbogatejši zemljan  |  Aldi uvedel napravo za preštevanje strank v trgovinah  |  Voka Snaga odpira zbirni center Barje   |  Na Zeleni tržnici možen nakup kar iz avtomobila ("drive in")  |  Poenostavljeni mariborski spletni nakupi franšize Tuša   |  Nova storitev Konzuma:""Pokupi"  |  Žito za lepše praznike podarilo tono velikonočnih potic  |  OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |   ||
   

Nemčija: EKSKLUZIVNO: V Düsseldorfu EuroShop 2020 na vrhuncu (FOTOREPORTAŽA)

19.02.2020
V Düsseldorfu bo še danes in jutri potekal EuroShop, največji mednarodni strokovni sejem opreme za prodajne prostore, pospeševanje prodaje, informacijskih sistemov za prodajo, predstavitve in sejemske nastope na katerem imamo tudi predstavnika revije InStore.

EuroShop je tokrat enajsti po vrsti, prvi je bil leta 1966 (70,81,90,2002, 05,08,2011,2014,2017). Na zadnjem sejmu je imelo ponudbo 2.369 razstavljavcev iz 61 držav, dogodek pa je pritegnil 113 ,906 obiskovalcev iz 138 držav.
 
Tokrat nastopa tudi šest razstavljavcev iz Slovenije (2017 so bili trije).

Usmerjen je v prihodnost in dinamičen kot je dinamična sama dejavnost, predstavlja sejem prihodnost maloprodaje, novosti in trende v osmih dimenzijah. Bogat spremljevalni program vsebinsko dopolnjuje ponudbo razstavljavcev z vsega sveta.

 Razstavni program - nova zasnova "8 dimenzij" (izvirno angleško poimenovanje)

• Retail Marketing (digitalni prikazovalniki, zasloni, komunikacija na prostem)
• Expo & Event Marketing (oblikovanje, postavljanje in opremljanje sejemskih stojnic, komuniciranje blagovnih znamk, komunikacijske zasnove, tehnika za izvedbo dogodkov)
• Retail Technology (programska oprema za maloprodajo, mobilne rešitve, plačilni sistemi, tehnologija PoS, e-trgovina)
• Lighting (razsvetljava: sistemi, dizajn, tehnologija)
• Visual Merchandising (izložbene lutke, dekoracija prodajnih prostorov in izložb)
• Shop Fitting & Store Design (okovje in oprema, arhitektura, načrtovanje prodajnih prostorov, materiali in prodajne površine)
• Food Service Equipment (oprema, dizajn, tehnologija, oprema za kuhanje in pečenje, arhitektura)
• Refrigeration & Energy Management (hlajenje, inženiring: dvigala, tekoči trakovi in stopnice, vrata, HVAC, avtomatizacija zgradb)

Spremljevalni strokovni program

EuroShop ponuja obsežen spremljevalni program z naslovom "Stages of EuroShop - Communication and business platform" s širokim spektrom predavanj, pogovorov in predstavitev (8 prizorišč, 600 govornikov, 500 dogodkov). Za obiskovalce sejma je udeležba brezplačna, vnaprejšnje prijave niso potrebne. Vsa predavanja so simultano prevajana v nemščino in angleščino.

Designers Village (hala 12): predstavitev notranjega oblikovanja skozi visokokakovostne in v prihodnost usmerjene zasnove. Od učinkovitih standardnih rešitev do najnaprednejšega dizajna.

ECOpark (hala 15): forum za inteligentne energijske rešitve v maloprodaji.

Shop! POPAI Village (hala 1: Part of the Shop! Global Network): POP in POS marketing.

Italian Lighting Lounge (hala 9): italijanski proizvajalci notranje in zunanje razsvetljave ter industrijski oblikovalci predstavljajo zadnje trende in inovativne sisteme.

IFES Global Village (hala 4): prostor za mreženje ponuja odlične možnosti za navezovanje poslovnih stikov kot tudi iskanje novih sodelavcev ali novih služb.

Premium City (hala 5 E 40-44): predstavitve študije oddelka za dizajn na Univerzi uporabnih znanosti iz Düsseldorfa. Študija  "Premium City" prikazuje vizijo mesta leta 2050, v kateri se zlijejo maloprodajne površine z javnim prostorom in mobilnostjo.

Area 9 – Light Art goes Retail (hala 9 A75-B76): umetniški dogodek, ki združuje umetnost, light show in dizajn prodajnih prostorov.

„touch" (hala 5 B06): arhitekti in študenti dizajna predstavljajo zasnove sejemskih prostorov. Simbolizira stike, povezovanje in mreženje.

The Mittelstand (SME) 4.0: Kompetenčni center predstavlja inovativne in praktične rešitve na področju mobilnega plačevanja, glasovno upravljanih sistemov, prepoznave obrazov in drugo.

Start-up hub Retail Technology & Marketing (hala 3): dinamično, visoko koncentrirano. Inovativne rešitve aktualnih problemov, predvsem na področju najnaprednejših IT sistemov in rešitev.

ReTailor Hub - Inspiration, Innovation, Immersion – the Think Tank from Düsseldorf (hala 4 E03): predstavitev inovativnih vizionarskih projektov, od interakcije človeka in tehnologije do virtualne in razširjene resničnosti.

Competence centre retail (hala 3 Stand G18).
 
Poteka vsaka tri leta, vmes pa je vsako leto oraniziran sejem EuroCIS. Za leto ustanovitve velja 1966. Več na spletnu strani: www.euroshop-tradefair.com.

EuroShop Family

Düsseldorfski sejem iz družine sejmov EuroShop ponuja še:
sejem in-store asia, Mumbaj, Indija(23.-25.4.2020),
sejem C-Star, Šanghaj, Kitajska (2.-4.10.2020),
sejem EuroCIS, Düsseldorf, Nemčija (23.-25.2.2021).
 
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top