IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Nizozemska: EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu s sedmimi podjetji iz Slovenije

21.05.2019
Tradicionalni letošnji PLMA sejem World of Private Label, ki je na sporedu od ponedeljka in se zaključuje jutri, poteka v RAI izložbenem centru v Amsterdamu in svojega poročevalca ima tudi letos revija InStore. Prisotnih je sedem slovenskih podjetij: Tosama, Sapidum, Incom, Piskar, Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. 

Avtor: Maksim Đurović
 
Iz sosednje regije je 26 podjetij iz Srbije, 21 iz Hrvaške, šest iz S.Makedonije, danes in jutri pa sta po včerajšnjih predstavitvah v ospredju sejem in sklepanje poslov.

Organizator sejma (www.plmainternational.com)  je Private Label Manufacturers Association (PLMA), neprofitna organizacija, ki so jo ustanovili leta 1979, da bi  promovirali blagovne znamke (PL). To je edina organizacija take vrste in predstavlja več kot 4.400 podjetij iz 70 držav sveta. Podjetja, ki so člani te organizacije so raličnih oblik in velikosti. Od multinacionalnih korporacij do malih družinskih podjetij. 

Na PLMA sejmu, ki se je uradno odprl v ponedeljek in bo potekal še jutri, je revija InStore, tako kot v prejšnjih treh letih, edini akreditirani medij  s prostorov regije bivše Jugoslavije.
 
Proizvajalci in dobavitelji blaga široke potrošnje prihajajo iz več kot 70 držav. V halah razstavišča RAI Amsterdam center, ki se razprostira na 41.500 kvadratnih metrih se lahko obiskovalci iz 120 držav sprehajajo med ponudbo, ki so jo na svojih pultih pripravili predstavniki iz več kot 2.700 podjetij. Letos so prišli prvič iz Izraela, ZAE (Dubaija), Egipta, Latvije, Kanade in Južne Afrike.

Izložbeni prostor je sestavljen iz treh kompleksov v 14 halah. Kompleks Evropa je namenjen prehrambenim, v kompleksu Holandija so razstavljeni neprehrambeni proizvodi, kompleks Park pa predstavlja kombinacijo enih in drugih.

Na sejmu se je zbralo več kot  15.000 profesionalcev iz 120 držav med katerimi so predstavniki trgovinskih verig vseh formatov. Od hipermarketov, supermarketov, srednjih in malih trgovin, diskonterjev, lekarn in veleblagovnic, so pa tukaj na enem kraju zbrani seveda tudi številni uvozniki in izvozniki, proizvajalci, svetovalci, agenti prodaje, strokovnjaki za oblikovanje in  pakiranje itd. 

Dogodek poteka tri dneve in včeraj smo lahko prvi dan med drugim poslušali predstavitve na seminarju, ki se je začel z najavo nagrad „PLMA International Salute to Excellence" za inovativne proizvode. Letos konkurira več kot 500 izdelkov od 88 trgovcev iz 23 držav, ki so jih ocenjevali v kategorijah hrane in pijač, čistil, kozmetike in vina. Žirijo sestavljajo strokovnjaki iz FMCG industrije, bivši trgovci, akademiki in novinarji,zmagovalni proizvodi pa so na ogled na Trade Show stojnicah v okviru IDEA Supermarketae, kjer so razstavili nagrajene linije lastnih blagovnih znamk.  Včeraj je potekal konferenčni del, kjer sta bili zanimivi  predvsem dve predstavitvi in sicer je Ben Miller (direktor Global Insight, IGD), predaval o "večni" tematiki z naslovom: "The Future of Traditional Retailers" (Prihodnost tradicionalnih trgovcev), Lidia Palubina (Senior Consultant Ecommerce in Omnichannel, Kantar Consulting) pa se je lotila kitajskega "čudeža" in največjega spletnega trgovca in bi njen nastop z originalnim naslovom: „Beyond China, Alibaba’s new retail concept could change the way retailers sell to consumers"  lahko prevedli tudi malo bolj po "domače" in sicer: Ali lahko v soju žarometov nastopa kitajskega Alibabinega novega trgovinskega koncepta pridemo do sprememb načina trgovinske prodaje?
 
 

 
 

 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top